Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen een Kiss dp-500 gekocht ( via marktplaats) perfect ding, alleen 2 problemen:

- Als ik een dvd kijk, en ik zet hem even stop, en ik druk dan weer op play, dan begint die helemaal opnieuw met de dvd? is dit normaal, of moet ik hem gewoon op pauze zetten?

- Het 2de probleem is dat ik alleen mpg bestanden kan afspelen, en geen Avi bestanden, weet iemand daar een oplossing voor?

Ik heb de nieuwste firmware 2.9.3

Weet iemand een oplossing? alvast bedankt

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 00:00:
Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen een Kiss dp-500 gekocht ( via marktplaats) perfect ding, alleen 2 problemen:

- Als ik een dvd kijk, en ik zet hem even stop, en ik druk dan weer op play, dan begint die helemaal opnieuw met de dvd? is dit normaal, of moet ik hem gewoon op pauze zetten?

- Het 2de probleem is dat ik alleen mpg bestanden kan afspelen, en geen Avi bestanden, weet iemand daar een oplossing voor?

Ik heb de nieuwste firmware 2.9.3

Weet iemand een oplossing? alvast bedankt
1. Is normaal. 'Stop' bij DVD en dan 'Play' = terug van begin afspelen

2. Check of je avi geen Packed Bitstream heeft. Dat kunnen de meeste standalone DivX spelers namelijk niet afspelen. Open je avi met MpegModifier.
Als de avi Packed Bitstream heeft, dan vink je 'unpack' aan en de avi wordt opnieuw gesaved.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

En?

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder