Toon posts:

DS lite bij Bigdennis - verpakking open...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week woensdag een DS lite + een spindel dvd's besteld bij Bigdennis.com. levertijd 3 dagen.
woensdag was ie nog niet binnen en een mailtje gestuurd; kreeg ik donderdag reactie dat een deel in backorder stond en dat maar zo vrij waren een vervangend artikel toe te voegen (zodat ze meteen konden leveren) en het is daarna meteen verstuurd. op zich vreemd want het artikelnummer dat er niet was, had ik niet besteld en ik had geen toestemming gegeven voor het vervangende artikel. Mijn verwachting was overigens dat dit de DVD's betrof.

komt vandaag de ds lite binnen: is het doosje opengeweest en zit er geen adapter in (staat wel op de doos); maar een aparte auto adapter in verpakking.... De DS lite zag er onbeschadigd/nieuw uit.

Een collega van mij had iets vergelijks een maand terug: ook doos open en een vervangende adapter (geen auto).

Waarom doen ze dit? Hebben meer mensen dit gehad? Hoe reageren ze op klachten?

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01-2025

Algurgazan

Ome Bob

Zover ik kan zienverkopen ze bij bigdennis geen Nederlandse/Europese versies van de DS, maar Amerikaanse.. (omdat ze andere kleuren hebben dan de NL versie) De adapter die daar bij zit heb je natuurlijk niet zo veel aan, aangezien die hier niet in het stopcontact past.. Daarom zullen ze er wel een andere bijgedaan hebben.. Waarom ze een 12V adapter erbij hebben gedaan en geen 230V adapter is wel raar natuurlijk, maar dat zal een foutje zijn geweest..

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:10

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Toevallig een zwarte of zilveren? Er is een zending geweest waar de lader bij de zwarte en zilveren versie van de DS een klein productiefoutje bevatte, waardoor deze muurvast kwam te zitten als je deze in de DS deed. Als je flink trok en dat nog een paar keer deed ging'ie wel weer soepel, maar misschien wisten ze dat bij BigDennis niet en hebben ze de adapter er helemaal uitgehaald en een andere adapter ingestopt en bij jou per ongeluk een 12v adapter.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:24
Gewoon even bellen met Bigdennis, mijn ervaring is dat ze echt niet de moeilijkste zijn om even een uitleg te geven.

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 15:48
Over bigdennis gesproken, ik probeer ze al 3 dagen te pakken te krijgen over een order waar geen actie op te bespeuren is. Iemand een idee wat de beste contact methode is?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 15:48
Duitstalige collega de duitse klantenservice laten bellen. Binnen 30 seconden een vriendelijke dame aan de lijn die zich verontschuldigde dat ze geen nederlandse bestellingen kon zien. Doorgezet naar de nederlandse afdeling, ook zo gebeurt.

Lijkt er dus op dat ze een probleem in de telefooncentrale hebben want als ik de nederlandstalige klantenservice bel gaat de telefoon maar over en er gebeurt niets.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:10
Ik heb vorige week bij BigDennis.com besteld en heb maar halve bestelling binnen gekregen. Iemand idee hoe ik ze makkelijk kan bereiken? Bellen levert een lange wachttijd op en op mails en de formulieren op de site komt gewoon geen reactie.

De livechat volgens de shopreview is nergens te vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door jongetje op 27-01-2009 11:03 ]

Pagina: 1