FF een speculatie:
Het Heelal is een grote puzzel die waarschijnlijk nooit opgelost zal worden door de mens, maar we komen wel steeds een stapje dichterbij, en dat fascineerd mij enorm.
:
Wat als we gewoonweg geen techniek hebben om verder diep in de aarde te kijken dan de dinosaurussen en visachtige wezens die we tot nu toe hebben gevonden.
Wat nou als alles verder dan dat gewoon weg door een mega ramp is verteerd/verbrand en noem zo maar op, en er mensachtige eerder de aarde hebben bewandeld met veel meer kennis en weet over het heelal dan we nu hebben.
Wat als die mens-achtige/alien-achtige nou de grootste puzzel allertijden toen al hadden opgelost en wisten waarom het universum is zoals het is en gaat zoals het gaat. Maar dat gewoonweg verloren is gegaan door een harde reset van Moeder Aarde..
Ik geloof hier wel gedeeltenlijk in.
In ieder geval dat de Planeet Aarde veel ouder is dan dat we nu denken.
De rest zal wel opgenomen zijn in de kern van de Aarde.
Zover kunnen wij nooit kijken natuurlijk.
Ik hoor graag u mening over mijn gedachtegang
Het Heelal is een grote puzzel die waarschijnlijk nooit opgelost zal worden door de mens, maar we komen wel steeds een stapje dichterbij, en dat fascineerd mij enorm.
:
Wat als we gewoonweg geen techniek hebben om verder diep in de aarde te kijken dan de dinosaurussen en visachtige wezens die we tot nu toe hebben gevonden.
Wat nou als alles verder dan dat gewoon weg door een mega ramp is verteerd/verbrand en noem zo maar op, en er mensachtige eerder de aarde hebben bewandeld met veel meer kennis en weet over het heelal dan we nu hebben.
Wat als die mens-achtige/alien-achtige nou de grootste puzzel allertijden toen al hadden opgelost en wisten waarom het universum is zoals het is en gaat zoals het gaat. Maar dat gewoonweg verloren is gegaan door een harde reset van Moeder Aarde..
Ik geloof hier wel gedeeltenlijk in.
In ieder geval dat de Planeet Aarde veel ouder is dan dat we nu denken.
De rest zal wel opgenomen zijn in de kern van de Aarde.
Zover kunnen wij nooit kijken natuurlijk.
Ik hoor graag u mening over mijn gedachtegang
[ Voor 34% gewijzigd door Zakkenwasser op 25-07-2008 21:12 . Reden: niet relevante text uit topicstart gehaald oa Dark Energy ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]