Toon posts:

ervaringen - DS lite (bij Bigdennis.com)

Pagina: 1
Acties:
  • 411 views

Verwijderd

Topicstarter
ik hoop dat dit het goede forum is voor dit onderwerp:

Vorige week woensdag een DS lite + een spindel dvd's besteld bij Bigdennis.com. levertijd 3 dagen.
woensdag was ie nog niet binnen en een mailtje gestuurd; kreeg ik donderdag reactie dat een deel in backorder stond en dat maar zo vrij waren een vervangend artikel toe te voegen (zodat ze meteen konden leveren) en het is daarna meteen verstuurd. op zich vreemd want het artikelnummer dat er niet was, had ik niet besteld en ik had geen toestemming gegeven voor het vervangende artikel. Mijn verwachting was overigens dat dit de DVD's betrof.

komt vandaag de ds lite binnen: is het doosje opengeweest en zit er geen adapter in (staat wel op de doos); maar een aparte auto adapter in verpakking.... De DS lite zag er onbeschadigd/nieuw uit.

Een collega van mij had iets vergelijks een maand terug: ook doos open en een vervangende adapter (geen auto).

Waarom doen ze dit? Hebben meer mensen dit gehad? Hoe reageren ze op klachten?

• Ralphfx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-01 18:06
Een tip: koop hier dus geen DS Lite.

Kunnen 2 dingen zijn:

1. Import DS Lite's, waarbij de adapter dus een andere stekker heeft. Daarom zit er een andere adapter bij en is de doos open.
2. Het is een bij elkaar geraapt geheel, misschien niet eens nieuw.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 19:04:
ik hoop dat dit het goede forum is voor dit onderwerp:
Meer iets voor Shopping Forum :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
ok; ga het bericht daar posten

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Volgende keer kan je beter via een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gifTR vragen om het topic te verplaatsen, nu heb je een dubbelpost :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:39
Dit hoort inderdaad in het Shopping Forum. Ik zie dat je daar al een bericht hebt geopend dus deze gooi ik op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.