Toon posts:

Externe Hardeschijf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goed laat ik er is even voor gaan zitten :z

Mijn verhaal :

Ik heb mijn externe hardeschijf uitgeleend op het werk op het werk deed die het vandaag nog ik neem hem vrolijk mee naar huis en hij deed het niet meer het lampje brand van de hardeschijf maar spinnen doet die niet hij opent een van de vaag mapje :de verwisselbare schijf als ik ga kijken zie ik dat de schijf geen ruimte heeft opzich vreemd voor een 500GB schijf die 10%vol zat |:(
ga ik bij eigenschappen kijken zie ik dat de schijf zo heet : 'sunplus usb sata bridge usb device'
ik kom er dus niet meer uit zelf heb ik gekeken met de GoT-Searh en OM FAQ

Specs:
Toshiba Hardeschijf 500 GB

Mocht je nog iets willen weten roept u maar!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2008 18:50 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:44
Geef eens wat meer info, merk type, hoe is ie geformateerd (welk file system) ?

• CasEbb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-02 00:18
Voor zover ik het weet is het bestandssysteem kapot. Je kan eerst proberen de data te redden d.m.v. een recovery-tooltje (http://www.recuva.com/ is gratis) en daarna te formatteren.

Verwijderd

Topicstarter
Hij is niet geformateerd en het ntfs systeem\

Update : met recuva zegt die dat de parameter onjuist is

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2008 19:12 ]

Verwijderd

Mss zit ie vol met 500GB aan leestekens?

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik er achterkomen maar rare is hij is nu een verwisselbare schijf geworden vroeger voegde die zich gewoon toe als schijf d

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als je net zo panisch met die schijf omgaat als dat je typt kan ik me voorstellen dat ie kapot is. :+

Maargoed, ik denk dat er iets kapot is gegaan (wellicht tijdens vervoer). Je zou hem eens kunnen openschroeven en kijken of de kabeltjes nog goed vastzitten. En evt. de schijf in je pc op een ide-/sata-poort aansluiten om te kijken of ie het dan wel doet.
Dit overigens alleen doen als je een beetje ervaring hebt met het sleutelen aan pc's. Anders kun je de schijf beter naar de winkel brengen waar je hem hebt gekocht.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor mijn typ stel ik wadeer wel de reactie van je ik zal is gaan kijken of ik hem open kan maken meer tips altijd welkom

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt voor alle reactie's! hij is volgens mij bij hem gevallen we hebben hem open gemaakt en er zat wat los nu doet die het
bedankt GOT!
Pagina: 1