storende ad op frontpage

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Op de frontpage werd me plots een enorm grote ad voorgeschoteld. Deze ad kon niet weggeklikt worden met de opera browser, wat zeer vervelend is ;)

screenshotje

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:37

crisp

Devver

Pixelated

[banner probleem] X-Trail banner verknalt layout

Die ad zou alleen geserveerd moeten worden aan IE aangezien hij niet cross-browser geschikt is. Blijkbaar wordt Opera toch op 1 of andere manier voor IE aangezien?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Voor de zekerheid even men user agent settings nagekeken: Mijn browser identificeert zich correct als opera.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Boeboe schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 18:56:
Voor de zekerheid even men user agent settings nagekeken: Mijn browser identificeert zich correct als opera.
Browsersniffing kan op meerdere manieren gedaan worden en dus niet per-sé door naar de UA string te kijken. Feit is wel dat bijna al die manieren onbetrouwbaar zijn...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 14:57
Ik kreeg net ook een popup-layer voorgeschoteld, ditmaal van KPN...
Is hier niet aan te doen? Google-ads zijn noodzakelijk, maar dit soort 'popups' die over een pagina heen verschijnen zijn werkelijk zeer irritant.

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hoezo is hier niets aan te doen? Wij stellen al veel eisen mbt dit soort advertenties maar we kunnen het ons gewoonweg niet permitteren om ze helemaal te weigeren. In ieder geval zou je een dergelijke uiting maar 1 keer moeten krijgen, tenzij je bepaalde cookies blokkeert.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 14:57
Ah ok, ik heb hem inderdaad maar één keer gehad vandaag, maar ik vond het gewoon vreemd omdat advertenties normaal braaf in de zijbalk blijven zitten ;)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Pagina: 1