Toon posts:

Sapphire Radeon HD 3870 512 MB GDDR4 Dual Slot gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar onderstaande videokaart.
Ik moet alleen zeker weten dat het DUAL-SLOT koeling is.
Mischien iemand die recent deze kaart gekocht heeft, of op een andere manier zeker weet waar je deze videokaart kan kopen?

Sapphire Radeon HD 3870 512 MB GDDR4 Dual slot koeling (Rode fan)

Verwijderd

Heb je hem niet kunnen vinden op pricewatch?

Verwijderd

in bijna elke webshop te vinden? 3870 is toch bijna altijd dual slot

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:04
Sapphire levert tegenwoordig ook de HD3870 met single slot en blauwe pcb. Waarom wil je percé die hebben ? Crossfire met 2 dezelfde kaarten?

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-05 10:22
De dual slot koeling wordt volgens mij niet meer nieuw geleverd. Ik heb er ook al eens naar lopen kijken. Ik heb namelijk nu ook 1 Sapphire met dual slot koeling, en wil er nog een keer eentje bij kopen. Maar als je kijkt bij Vraag & Aanbod zie je dat er bijv. wel een Asus te krijgen is, die maakt ook gebruik van een dual slot koeling.

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:04
Ik heb ook eentje liggen (Sapphire HD3870 rode pcb, dual slot) alleen is de koper nu op campzone en ik verwacht dat hij het af laat weten (had even geen geld vlak voor campzone, op campzone zelf opeens wel als ik daar heen ging....)

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Volgens mij levert MSI de HD3870 nog met de standaard ATi dual slot koeler. Zeker weten doe ik dat echter niet, dus je kunt beter even navragen bij de winkel of leverancier.

Asus, Sapphire, HIS, Powercolor en Club3d gebruiken tegenwoordig allemaal hun eigen koeloplossing. Een tweedehands videokaart (Tweakers V&A) is misschien een betere optie, want voor twee tientjes meer heb je al een veel snellere HD4850.
Pagina: 1