Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Aero weg

Pagina: 1
Acties:

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Ik zocht, ik vond, ik checkte en ik deed:

Beeldscherm op 32 bit: ja
Thema: geen vista home premium of aero te zien op die plek in r-klik eigenschappen vanaf bureaublad
Vormgeving en schermen: alleen 'vista basic' zichtbaar
Recente software verwijderd: ja, incl. 1 waarmee aero wel werkte, maar gezien updates...
Video driver nu ter test vernieuwd? : ja
Nieuwe hardware: nee, maar tOch de ' prestatie index' opnieuw uitgevoerd.
Die prestatie index is 4.2 wegens een AMD 3700+ single core , de rest is 5 of meer.

Ook kaal opstarten qua services (thema ondersteuning staat wel aan) en lege opstart lijst geen effect.

Wat ik ook niet kan vinden zijn .theme bestanden (ik heb een pc index die doorzoekbaar is middels google desktop) dus aero.theme (of hoe die heet) kan ik niet vinden laat staan aanvinken middels bladeren vanuit instellingen > thema bladeren.

config: niet overklokt, asrock 939nf-6vsta, amd 3700+, 2 GB dual channel cas2, sata-2 320 GB WD, xfx fatal1ty 7600GT, officiele vista home premium NLs 64 bit, ook geregistreerd / geactiveerd.

[ Voor 10% gewijzigd door notsonewbie op 25-07-2008 17:24 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vista ook geactiveerd? meen na verlopen van activatie tijd dat aero volledig wordt uitgeschakeld.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
SinergyX schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 17:08:
Vista ook geactiveerd? meen na verlopen van activatie tijd dat aero volledig wordt uitgeschakeld.
Ja, heb ik gelijk bij de OP even er bij gezet.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Dit mocht helaas ook niet baten:

Ga naar start, en typ bij search regedit in en druk dan op enter.
Ga naar [HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Windows/DWM]
dan moet "Composition" op 1 staan en "CompositionPolicy" op 2 staan.
sluit regedit af.
Ga naar start dan naar bureau-accesiores en klik dan met de rechtermuisknop op opdrachtprompt en kies "Run as Administrator"
type dan net stop uxsms
type daarna net start uxsms

et Voila u hebt een werkende aeroglass.
------------------------------------------------------------

Helaas, dit loste het niet op.

Update:

Wat het wel oploste:

Ik heb de laatst geïnstalleerde videodriver verwijderd, niet opnieuw opgestart.
Toen ook maar meteen de videokaart verwijderd (niet fysiek maar qua software in de hardware lijst)
Toen wel opnieuw opgestart, zwart scherm...
Weer opgestart, in veilige modus
Wederom de laatste video drivers geïnstalleerd, opnieuw opgestart
ta daaa aero was er weer !

[ Voor 25% gewijzigd door notsonewbie op 26-07-2008 09:19 ]