Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[VBS script] Signature telefoon nummer pushen

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

heb hier een vbs script gemaakt, alleen nu ben ik benieuwd of het mogelijk is om vanuit daar een telefoonnummer te pushen. Die wil ik alleen afgebeeld hebben wanneer de e-mail naar buiten uit gaat.

Dus 0800 - 0000 afbeelden wanneer e-mail niet naar @eigenbedrijf.nl gaat.

Is dit mogelijk? Zo ja, kan iemand mij hiermee helpen.. Heb al gezocht op google maar kan tevergeefs niets vinden..

Alvast bedankt! _/-\o_

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

Sorry maar hier valt echt geen touw aan vast te knopen noch chocola van te maken. Kan je misschien uitleggen wat je bedoelt met alles tussen Beste, en Is dit mogelijk ?

[ Voor 14% gewijzigd door SchizoDuckie op 25-07-2008 16:40 ]

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, voorbeeld:

Signature onder outlook

**
Naam achternaam
Telefoon nummer
en dan hier een 0800 - 0000 nummer (deze willen wij in de signature pushen!)
**

Maar het 0800 nummer moet alleen zichtbaar zijn naar externe mailadressen.

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

En wat heeft dat te maken met je vbs script?

Ik denk dat je even wat moeite moet doen voor je startpost. M'n glazen bol is een beetje wazig dus ik snap nog steeds weinig van wat je doet en wat je nou wil bereiken

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

Topicstarter
onze signature is gemaakt dmv een vbs scriptje, deze genereerd de signature in outlook bij elke werknemer.

Dus graag zouden wij in het vbs script een 0800 nummer pushen die slechts alleen zichtbaar is in de mail die naar buiten gaat (dus geen interne mail).

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik begrijp ondertussen wat je ongeveer bedoeld. Wat ik me afvraag, waarom zou je tijd steken in iets wat volkomen nutteloos is?

Intern kan je het nummer toch lekker laten staan? Maakt dit iets uit? Je medewerkers weten toch dat dat het externe nummer is? Je probeert nu iets te maken wat het nummer verbergt voor de interne adressen, waarom?

Andersom zou ik nog kunnen begrijpen, interne nummers in mail voor externe adressen niet laten zien. maar het externe nummer gooi je toch gewoon standaard onder je sig?

Als de systeembeheerder hier met een dergelijk script zou aankomen, zou ik hem vierkant uitlachen |:( (no offense)

En wat SchizoDuckie al zegt, je startpost is niets waard, er wordt totaal niets uitgelegd. Enkel een voorbeeld is doorgaans niet genoeg om je verhaal uit te leggen. Wat mij betreft mag je hier wel meer aandacht aan besteden ipv nutteloze functies in vb scriptjes 8)7

Overigens niet om vervelend te zijn, ik snap het idee erachter gewoon niet...

[ Voor 4% gewijzigd door wasted247 op 25-07-2008 17:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Orders van hogeraf.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
Mars89: welke VBS-script gebruiken jullie nu? Als je de inhoud daarvan hier neer kan zetten, kunnen we eens kijken wat er aangepast zou moeten worden. We kunnen je in ieder geval tips geven van wat je mogelijk zou kunnen aanpassen :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 13:40

André

Analytics dude

Ik mis elke vorm van eigen inspanning, wat heb je al geprobeerd, wat lukte er niet, enz. Op deze manier moeten we je echt aan de hand meenemen.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En wat doet dit überhaupt in WEB?
Open gerust een nieuw topic als je nog (concrete) vragen hebt in het juiste forum (zie Waar hoort mijn topic?) maar zorg dan meteen voor een goede Topicstart (zie o.a. Korte FAQ en onze Programming Beleid Quickstart)

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 25-07-2008 19:10 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.