Dag leden,
ons situatie is als volgt:
we hebben een windows 2003 SBS server met exchange 2003
en sinds kort hebben we office 2007
ik ga naar menu extra --> wizard afwezigheid
ik vink het rondje aan "ik ben afwezig"
typ mijn tekst
ik voeg een regel in dat alleen mails doorgestuurd moeten worden naar mijn collega.
als een collega binnen ons domein mij een mail stuurd word deze keurig doorgestuurd naar die collega in kwestie en het berichtje komt aan wat ik zelf ingetypt heb.
maar.....
als iemand anders buiten ons bedrijf mij een mail verstuurd, word deze alleen maar doorgestuurd naar mijn collega, en die externe persoon krijgt geen bericht.
ook niet als ik in de regels aangeef dat er geantwoord moet worden met een zelf gedefinieerd sjabloon.
ik heb op de office help site gekeken maar daar word gewoon uitgelegd hoe je de afwezigheidassistent moet instellen icm verschillende exchange servers.
ik heb ook met 2 andere bedrijven getest die dezelfde configuratie hebben.
die geven allemaal hetzelfde resultaat.
iemand een idee?
Ralph
ons situatie is als volgt:
we hebben een windows 2003 SBS server met exchange 2003
en sinds kort hebben we office 2007
ik ga naar menu extra --> wizard afwezigheid
ik vink het rondje aan "ik ben afwezig"
typ mijn tekst
ik voeg een regel in dat alleen mails doorgestuurd moeten worden naar mijn collega.
als een collega binnen ons domein mij een mail stuurd word deze keurig doorgestuurd naar die collega in kwestie en het berichtje komt aan wat ik zelf ingetypt heb.
maar.....
als iemand anders buiten ons bedrijf mij een mail verstuurd, word deze alleen maar doorgestuurd naar mijn collega, en die externe persoon krijgt geen bericht.
ook niet als ik in de regels aangeef dat er geantwoord moet worden met een zelf gedefinieerd sjabloon.
ik heb op de office help site gekeken maar daar word gewoon uitgelegd hoe je de afwezigheidassistent moet instellen icm verschillende exchange servers.
ik heb ook met 2 andere bedrijven getest die dezelfde configuratie hebben.
die geven allemaal hetzelfde resultaat.
iemand een idee?
Ralph