Ik heb vandaag mijn WD my passport (160 gb) ontvangen en kreeg hem niet direct aan de praat. Als ik de meegeleverde usbkabel in 1 van de 3 usbpoorten vooraan stak gebeurde er niks en was de schijf ook niet zichtbaar bij deze computer. Deze 3 usbpoorten werken wel met gewone usbsticks en gamecontroller en zijn verbonden via de interne usbhubs op het moederbord.
Nu de schijf werkend gekregen door hem in te pluggen in 1 van de 2 achterste usbpoorten die rechtstreeks op het moederbord staan en geen enkel probleem. De schijf werd direct uitgevoerd en stond tussen mijn harde schijven. Nu is mijn vraag of dit een probleem van de my passport is of van mijn 3 usbpoorten vooraan en wat kan ik doen om de schijf ook gwn daar werkend te krijgen.
Moederbord: ASRock ALiveNF5-eSATA2+
Nu de schijf werkend gekregen door hem in te pluggen in 1 van de 2 achterste usbpoorten die rechtstreeks op het moederbord staan en geen enkel probleem. De schijf werd direct uitgevoerd en stond tussen mijn harde schijven. Nu is mijn vraag of dit een probleem van de my passport is of van mijn 3 usbpoorten vooraan en wat kan ik doen om de schijf ook gwn daar werkend te krijgen.
Moederbord: ASRock ALiveNF5-eSATA2+