Toon posts:

Chocolade

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is chocola verslavend of is dit een fabel?:)

Verwijderd

Voor mij is het wel een must :)

Verwijderd

Er zitten wel stimulerende stoffen in chocolade. Ik heb sterk het idee dat ik niet meer zonder zou kunnen. Ik eet minimaal een kilo per week. En ik ben er gek op!

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-01 12:32

mr_fragle

Don't forget the guide

En raak je opgewonden van chocola :? Ik heb het al meerdere malen gehoord, merk er zelf iig niks van. Anderen :?

And now the most interresting part of deze grot

Verwijderd

Ik kan me er letterlijk misselijk aan eten. Ik eet maar door tot ik er misselijk van word. Ik kan er gewoon niet afblijven :9

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 februari 2001 20:12 schreef Apoc2 het volgende:
Er zitten wel stimulerende stoffen in chocolade. Ik heb sterk het idee dat ik niet meer zonder zou kunnen. Ik eet minimaal een kilo per week. En ik ben er gek op!
1 kilo per week, dat zijn zo'n 5000 calorieen! Kun je dat dan ongestraft doen :?
Bonbon bloc is my favorite! Waarom is rauwkost niet net zo lekker?:'(

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:20
Er zit inderdaad iets in chocolade wat verslavend/higgh makend is.

Het is alleen in zo'n lage dosering dat je iets van 25 kilo/dag moet eten voordat je er wat van merkt, wees gerust ;)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Chocola is vreselijk verslavend... alleen ZEER jammer dat het dik maakt :'( Als je van chocola zou kunnen afvallen had ik anorexia :D

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05-2025
Zat er geen theobromine ofzo in chocolade? In ieder geval, chocolade is yum! :9 En aangezien ik toch nooit aankom mag ik er lekker net zoveel van eten als ik wil!!!

:Y) :Y) :Y)

Vooral pure chocolade trouwens, hoe bitterder hoe lekkerder!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:20
Op dinsdag 20 februari 2001 21:29 schreef Pacific_Ocean het volgende: alleen ZEER jammer dat het dik maakt :'( Als je van chocola zou kunnen afvallen had ik anorexia :D
Als je van chocolade zou afvallen, zou ik in het ziekenhuis liggen :) (ik ben/was te dun)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Er zit een stofje in chocolade wat je ook aanmaakt als je een orgasme hebt. :9 Dit is laatst onderzocht door iemand die ik (vaag) ken, is wel tof. Zal eens vragen hoe het precies zit.

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05-2025
www.chocolate.org is the place to be! Met o.a. dit:
Some 50% of women reportedly claim to prefer chocolate to sex...
Het is maar dat je het weet! ;)

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 21:43 schreef TlighT het volgende:
www.chocolate.org is the place to be! Met o.a. dit:
[..]

Het is maar dat je het weet! ;)
Zie sig >:)

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 21:14 schreef Mila het volgende:

[..]

1 kilo per week, dat zijn zo'n 5000 calorieen! Kun je dat dan ongestraft doen :?
Bonbon bloc is my favorite! Waarom is rauwkost niet net zo lekker?:'(
Ik eet tussen de 2 a 3 potten Nutella per week. Elke pot bevat 450 gram chocolade. Nu weet ik niet of chcoladepasta vergelijkbaar is met "normale" chocola, maar erg veel verschil lijkt me er niet tussen zitten.

Ik gebruik het voornamelijk als broodbeleg (niet dat ik alleen maar pasta eet hoor :) ) Maar is 5000 caloriën zo veel dan? En moeten dat ook geen kilocaloriën zijn?

Ik sport vrij veel en snoepen ofzo doe ik eigenlijk ook niet, dan eet ik liever broodje chocopasta. Wellicht dat ik het daarom wel kan hebben. (Sorry als het niveau van dit topic iets daalt doordat ik iedereen aan het informeren ben over mijn eetgewoontes). Maar ik heb niet het idee dat de voedingswaarde van chocoladepasta nou veel hoger ligt dan die van een broodje jonge kaas.

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 20:22 schreef mr_fragle het volgende:
En raak je opgewonden van chocola :? Ik heb het al meerdere malen gehoord, merk er zelf iig niks van. Anderen :?
Bloedjegeil :+
Ik geloof niet dat het erg opwindend is. Ik krijg er alleen maar een plakmond van.

//Gaan we nu hier ook al kroegen? :)

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:38
Op dinsdag 20 februari 2001 22:59 schreef Bart_traB het volgende:

[..]

Bloedjegeil :+
Ik geloof niet dat het erg opwindend is. Ik krijg er alleen maar een plakmond van.

//Gaan we nu hier ook al kroegen? :)
JAAAAAAAA, MAAR een plakmond is ook wel boterg**l, jajaja. >:)>:):P:P

Sorry, maar chocola is wel super verslavend, ik vindt het zooo super lekker, vooral onder het tweaken is het heerlijk, je raakt gewoon dubbel opgewonden, 1e = Tweakeren, 2e = chocola
Nou wat wil je nog meer?? :9:P>:)

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Je krijgt er een plakmond van. Ok, dan!

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.