Verwijderd
And now the most interresting part of deze grot
Verwijderd
1 kilo per week, dat zijn zo'n 5000 calorieen! Kun je dat dan ongestraft doenOp dinsdag 20 februari 2001 20:12 schreef Apoc2 het volgende:
Er zitten wel stimulerende stoffen in chocolade. Ik heb sterk het idee dat ik niet meer zonder zou kunnen. Ik eet minimaal een kilo per week. En ik ben er gek op!
Bonbon bloc is my favorite! Waarom is rauwkost niet net zo lekker?
Het is alleen in zo'n lage dosering dat je iets van 25 kilo/dag moet eten voordat je er wat van merkt, wees gerust
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
Vooral pure chocolade trouwens, hoe bitterder hoe lekkerder!
Als je van chocolade zou afvallen, zou ik in het ziekenhuis liggenOp dinsdag 20 februari 2001 21:29 schreef Pacific_Ocean het volgende: alleen ZEER jammer dat het dik maaktAls je van chocola zou kunnen afvallen had ik anorexia
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
Het is maar dat je het weet!Some 50% of women reportedly claim to prefer chocolate to sex...
Verwijderd
Zie sigOp dinsdag 20 februari 2001 21:43 schreef TlighT het volgende:
www.chocolate.org is the place to be! Met o.a. dit:
[..]
Het is maar dat je het weet!
Verwijderd
Ik eet tussen de 2 a 3 potten Nutella per week. Elke pot bevat 450 gram chocolade. Nu weet ik niet of chcoladepasta vergelijkbaar is met "normale" chocola, maar erg veel verschil lijkt me er niet tussen zitten.Op dinsdag 20 februari 2001 21:14 schreef Mila het volgende:
[..]
1 kilo per week, dat zijn zo'n 5000 calorieen! Kun je dat dan ongestraft doen
Bonbon bloc is my favorite! Waarom is rauwkost niet net zo lekker?
Ik gebruik het voornamelijk als broodbeleg (niet dat ik alleen maar pasta eet hoor
Ik sport vrij veel en snoepen ofzo doe ik eigenlijk ook niet, dan eet ik liever broodje chocopasta. Wellicht dat ik het daarom wel kan hebben. (Sorry als het niveau van dit topic iets daalt doordat ik iedereen aan het informeren ben over mijn eetgewoontes). Maar ik heb niet het idee dat de voedingswaarde van chocoladepasta nou veel hoger ligt dan die van een broodje jonge kaas.
Verwijderd
BloedjegeilOp dinsdag 20 februari 2001 20:22 schreef mr_fragle het volgende:
En raak je opgewonden van chocolaIk heb het al meerdere malen gehoord, merk er zelf iig niks van. Anderen
Ik geloof niet dat het erg opwindend is. Ik krijg er alleen maar een plakmond van.
//Gaan we nu hier ook al kroegen?
JAAAAAAAA, MAAR een plakmond is ook wel boterg**l, jajaja. >:)>:):P:POp dinsdag 20 februari 2001 22:59 schreef Bart_traB het volgende:
[..]
Bloedjegeil
Ik geloof niet dat het erg opwindend is. Ik krijg er alleen maar een plakmond van.
//Gaan we nu hier ook al kroegen?
Sorry, maar chocola is wel super verslavend, ik vindt het zooo super lekker, vooral onder het tweaken is het heerlijk, je raakt gewoon dubbel opgewonden, 1e = Tweakeren, 2e = chocola
Nou wat wil je nog meer?? :9:P>:)
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Dit topic is gesloten.
![]()