Toon posts:

popcornhour bufferings problemen/ schokkerig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mens,

Ik ben sinds gisteren in het bezit van de PCH, door de gebrekkige beschrijving, heb sinds gister dan ook een aantal vragen extra in mijn hoofd gekregen. De vragen zijn als volgt:

Mijn beelden, tijdens het afspelen van bijv.. Youtube en filmtrailers, zijn schokkerig. naar een verloop van tijd staat het beeld wat stil. Bestaat er een mogelijkheid om de buffering wat langer in te stellen? Of is het alleen mogelijk door een snellere internetverbinding te nemen?

Hoe zet ik films/foto's/muziek van mijn vaste comp op de harde schijf van Popcornhour?
Ik heb al verbinding met de vaste comp.. (ik kan al streamen).

Is er ergens een duidelijke gebruiksaanw te vinden over het gebruik van Torrent?

groet, Marco

• jvanhambelgium
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:16
Wat de Youtube "schokkerige" ervaring betreft vrees ik dat het aan de Internet-link zal liggen.
Geen mogelijkheid tot instellen langere buffering.
Persoonlijk heb ik zelden tot nooit last hiermee.

Ik raad je aan om http://www.networkedmediatank.com/index.php te bezoeken en vééééél te lezen. Als je het daar niet terug kan vinden weet ik het ook niet....

Succes!
Ik ben alvast zeer tevreden van het doosje (zeker voor die prijs !!)

Verwijderd

Topicstarter
Heb je dan enige tips? Ik heb al diverse reviews bekeken maar het is idd een woud van berichtjes...

Ligt het aan de snelheid van mn internet ofzo? (orange) Of aan een verkeerde Internetkabel?

Helaas heb ik niet veel kaas gegeten van dit soort spul.

iig bedankt voor je reactie!

groet Marco

• jvanhambelgium
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:16
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:14:
Heb je dan enige tips? Ik heb al diverse reviews bekeken maar het is idd een woud van berichtjes...

Ligt het aan de snelheid van mn internet ofzo? (orange) Of aan een verkeerde Internetkabel?

Helaas heb ik niet veel kaas gegeten van dit soort spul.

iig bedankt voor je reactie!

groet Marco
Eerlijk gezegd denk ik dat de PHC geen spul is voor jouw als je er niet veel kaas van gegeten hebt.
Concreet is er weinig aan te doen buiten zorgen dat je genoeg constante bandbreedte hebt voor die Youtube dingen.

Ik heb het ook al weten schokken, het kan best zijn dat het Youtube filmpje op een bepaalde server(farm) stond die op die moment troubles had (Youtube is natuurlijk niet 1 systeem maar een grote groep machines)

Aan de kabel zal het denkelijk niet liggen. Gebruik je ook netwerk-shares op een server ofzo waar je video-bestanden / ISO files hebt staan ? Spelen die goed af ?