Toon posts:

Problemen met mijn LCD Scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik problemen met mijn LCD Scherm. Het valt namelijk om de half uur/uur uit. Als ik de kabel er weer uit doe en vervolgens weer inplug dan doet hij het weer.
Ik heb getest met een andere monitor of het aan mijn systeemkast lag of mijn monitor zelf. En het lag dus aan mijn monitor. Mijn vraag is dus of ik dit zelf kan herstellen of dat het niet meer herstelbaar is.

Mijn Modelnr is: Packard Bell FT700 en ik heb Windows XP

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2008 01:43 ]

• timbry
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-03 16:10
Al een andere kabel geprobeerd?

Never argue with an idiot, he'll drag you down to his level and beat you with experience

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kijk eens of de connectors van de kabels misschien iets verbogen zijn. Verder is het natuurlijk onmogelijk om iets meer te zeggen als je niet verteld welk merk, type, aansluiting, computermonitor, etc etc, wat al getest, noem maar op.

Nu kan alleen een helderziende je helpen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 25-07-2008 01:45 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 01:45:
Kijk eens of de connectors van de kabels misschien iets verbogen zijn. Verder is het natuurlijk onmogelijk om iets meer te zeggen als je niet verteld welk merk, type, aansluiting, computermonitor, etc etc, wat al getest, noem maar op.

Nu kan alleen een helderziende je helpen ;)
Zoals ik al zei. Ik heb Packard Bell, Type is FT700, Aansluiting is VGA, Computermonitor is TFT. Wat ik dus alleen getest heb is dus of het aan het monitor lag of aan het systeemkast. Ik kan helaas geen andere kabel gebruiken, maar het is wel zo dat mijn kabel een beetje gebogen is door mijn computermeubel, maar ik denk niet dat het echt aan dat ligt aangezien het al jaren zo is.

Verder weet ik niet zoveel over computers af dus ik zou het fijn vinden als jullie mij zouden helpen wat ik nog meer moet aangeven of testen.

Verwijderd

Zet 'm eens aan zonder dat die op de computer aangesloten is, en kijk of het dan ook gebeurd?
Als de monitor na uitgegaan te zijn weer word ingeschakeld, doet hij het dan korter dan de eerste periode, of is het steeds een half uur? Let op dichtgestofte ventilatie roostertjes, of een vies chemisch- of brandgeurtje vanuit de monitor. Zelf fixen wordt lastig, je kan een tv-reparateur laten kijken, of het qua reparatieprijs opweegt tov een nieuwe, moet je zelf ff bekijken.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:42

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb dit probleem ook met een LCD scherm gehad. Na een paar dagen ergenis was het probleem ineens helemaal verdwenen. Echter, een halfjaar kwam er ineens een hoop rook uit de monitor en was ie dood. Vermoedelijk was het dus toch iets met de voeding.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1