internet explorer 7 fullscreen popup ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invictus66
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:24
Ik gebruik recent ie 7 (op vista os), mijn probleem is het volgende. Wanneer ik ie7 open krijg een fullscreen scherm (wil ik ook). Maar wanneer ik een op een link klik die een nieuw scherm opent is dit niet fullscreen. Ik had dus graag gehad dat een nieuw scherm fullscreen opent.

Voor alle duidelijkheid ik wil niet het f11 gedoe dat je overal terug vind, taakbalken wil ik behouden.

Iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

op je Internet explorer snelkoppeling klikken, rechter muisknop > eigenschappen en dan 'Uitvoeren: Gemaximaliseerd' ipv 'Normaal venster' kan je proberen.

[ Voor 42% gewijzigd door Wiethoofd op 24-07-2008 23:43 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34
Zodra je de link geopend hebt moet je het venster handmatig vergroten tot het maximum (dus niet met de maximaliseer optie). Daarna weer sluiten.

De volgende keer dat je een link aanklikt moet je het venster maximaal terugkomen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Snowwie schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 01:49:
Zodra je de link geopend hebt moet je het venster handmatig vergroten tot het maximum (dus niet met de maximaliseer optie). Daarna weer sluiten.

De volgende keer dat je een link aanklikt moet je het venster maximaal terugkomen.
Een kleine aanvulling hierop:

Zet het venster handmatig op de door jou gewenste grootte, en klik het venster dan weg (met het kruisje rechtsboven) TERWIJL je SHIFT ingedrukt houdt. Vanaf dan is jouw ingestelde grootte de standaardgrootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invictus66
geen van de voorgestelde opties werkt bij mij. internet explorer opent wel gemaximaliseerd, maar als ik dan een nieuw venster open, is dit niet gemaximaliseerd.

bv. open ie (fullscreen) => ga naar tweakers.net (fullscreen) => klik op forum link => nieuw venster opent niet gemaximaliseerd (dit wil ik gemaximaliseerd)

de grootte van het nieuwe venster wordt blijkbaar bepaald door de manier van vensters weergeven

Rechts klikken op de taakbalk geeft mij de opties : vensters trapgewijs schikken / gestapeld weergeven / naast elkaar weergeven => de optie die ik daar kies bepaald blijkbaar hoe de volgende keer een nieuw venster geopend word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invictus66
't is in orde => gekozen voor vensters naast elkaar weergeven => vensters uitgerokken tot gewenste grote => ie afgesloten => vensters naast elkaar weergeven ongedaan maken en nu werkt het zoals ik wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34
DaSaN schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 02:34:
Een kleine aanvulling hierop:

Zet het venster handmatig op de door jou gewenste grootte, en klik het venster dan weg (met het kruisje rechtsboven) TERWIJL je SHIFT ingedrukt houdt. Vanaf dan is jouw ingestelde grootte de standaardgrootte.
Bedankt, dit is zeker nuttige informatie want ik zat altijd te pielen en te slepen om een venster mooi perfect in beeld te krijgen. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ditzelfde probleem, echter ben ik nog niet te vreden met het maximaal uitrekken van het venster aangezien dit niet hetzelfde is als maximaliseren.
de vensterpositie wordt niet opgeslagen als het venster is gemaximaliseerd.
iemand nog ideeen ?
Pagina: 1