Ik ben altijd een gelukkig eigenaar geweest van een Adapt AD-300. Deze had altijd binnen no-time een fix en heb ik altijd zonder problemen gebruikt. Echter zette ik hem laatst aan en kreeg ik direct een bluetooth verbinding met mijn telefoon maar de GPS indicator lampje bleef rood (knipperde niet oid). Bij overmaat van ramp heb ik toen maar een nieuwe Adapt AD-350 gehaald. Deze had ook binnen no-time een fix maar op één of andere manier verliest deze aldoor de bluetooth-verbinding en knippert het blauwe lampje ook niet meer! Zelfs niet meer na uit en aan zetten..
Nu heb ik vanavond (aangezien ik morgen op vakantie ga) een nieuwe GPS adapter gekocht, weer een Adapt en nu de Keychain editie. Ik ben er zelf niet zo van kapot van, maar ik heb er gewoon één nodig die het doet en wil geen 80 of 90 euro uitgeven. De Keychain was 50 euro en de enige in die prijsklasse... maar goed, nu heb ik hier een bluetooth-verbinding mee en ziet hij zelfs in TomTom één satelliet die maar geen fix wil geven. In plaats dat er 10-12 satellieten in de buurt zijn waar deze met 3 verbinding heeft, ziet deze er nu maar één waar deze ook geen verbinding mee wil maken...
Is er iets aan de hand met de GPS fixes van tegenwoordig? Of weet iemand wat op de bovengenoemde problemen?
Nu heb ik vanavond (aangezien ik morgen op vakantie ga) een nieuwe GPS adapter gekocht, weer een Adapt en nu de Keychain editie. Ik ben er zelf niet zo van kapot van, maar ik heb er gewoon één nodig die het doet en wil geen 80 of 90 euro uitgeven. De Keychain was 50 euro en de enige in die prijsklasse... maar goed, nu heb ik hier een bluetooth-verbinding mee en ziet hij zelfs in TomTom één satelliet die maar geen fix wil geven. In plaats dat er 10-12 satellieten in de buurt zijn waar deze met 3 verbinding heeft, ziet deze er nu maar één waar deze ook geen verbinding mee wil maken...
Is er iets aan de hand met de GPS fixes van tegenwoordig? Of weet iemand wat op de bovengenoemde problemen?
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.