Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP]netwerkverbindingen niet zichtbaar*

Pagina: 1
Acties:

• masonverm
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-11 13:13
Hey mede-forummers,

Een probleempje, ik heb me de tiefus gezocht om het probleem op te lossen maar het lukt me maar niet.

Mijn vriendin heeft windows xp home edition en zij kan zodra ze dus internetverbinding heeft ten eerste de icoontjes niet zien dat ze dus daadwerkelijk verbinding heeft ( de icoontjes in de taakbalk ), en ten tweede zodra er op rechtermuisknop word geklikt en vervolgens status, kan men de status niet opvragen of in andere woorden, krijg niks te zien.

Wel kan ik de eigenschappen opvragen enz. maar het gaat er dus om dat icoontje in de taakbalk en de status van haar netwerkverbinding ( draadloze verbinding )

hoop op spoedig oplossing

ik dank u,

disyn

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik zou naar de (general)properties gaan van die netwerkkaart gaan en "show icon ..." en "notify me ... " aanvinken. aannemend dat je xp en de zero configuration gebruikt

Iperf

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:24

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Wat is nu exact het probleem onder welke omstandigheden :?
Wat is 'zodra ze internetverbinding heeft' ? Belt ze analoog in ofzo ?

Of bedoel je dat je gewoon geen icoontje van je draadloze netwerkkaart in de systemtray ziet (en heeft internet er dus niets mee te maken)?

Zie de post van fish, ik gok dat dat aan de hand is.

Move NT > WC

Tijd voor een nieuwe sig..

• masonverm
nee ze belt niet analoog in, het is gewoon via draadloos -> router etc.., maar het gaat erom dat dat icoontje er niet is, en ik heb het meerdere malen geprobeerd wat fish zei, maar dat lukt niet het komt niet tevoorschijn.

egt weird

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ook niet als je op dat < tekentje drukt ?

als dat werkt moet je even instellen dat hij hem altijd laat zien, maar dat doe je in de taskbar properties

[ Voor 56% gewijzigd door Fish op 24-07-2008 22:48 ]

Iperf

Verwijderd

Voor die mod die het niet snapte en anderen...
Meneer heeft wel plaats waar het tekentje hoort te staan. Maar ziet slechts het icoontje niet.
Situatie inschattingsvermogen no1

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 22:50:
Voor die mod die het niet snapte en anderen...
Meneer heeft wel plaats waar het tekentje hoort te staan. Maar ziet slechts het icoontje niet.
Situatie inschattingsvermogen no1
euh joh ... had ik echt niet door
maar als je nou dan eens even uitlegd aan de ts wat die moet doen dan ?

Iperf

• masonverm
i dont see the ** icon..whaha..nee ook niet als ik < op dat klikt of wat dan ook..ik heb redelijk wat IT ervaring heb 4 jaar mbo gedaan op IT dus de basic things weet ik..en wat ervaren shit ook maar ik kom hier gewoon niet uit..behalve dat ik op het punt sta om XP opnieuw te installeren..maar dat wil ik nog even voorkomen..dus vandaar deze topic

Verwijderd

Ik doelde ook niet specifiek op jou. Meer op die mod.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

eigenschappen van je taakbalk,

niet actieve pictogrammen opruimen ? > staat die op iets verkeerds ?

Iperf

• masonverm
daar is al naar gekeken, maar helaas staat die daar niet zelfs tussen, dus dat ik dan kan kiezen voor altijd weergeven..dat zit er helaas niet in..

ik dacht eerder dat het mischien een bug ofzo kan zijn of een register fout..nja ik zie het wel
toch mijne dank,

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
WinSock XP Fix, is wel niet gemaakt voor jou probleem, maar herstelt wel veel network registery keys to default...

Maar waarschijnlijk is het probleem dat het draadloos network wordt beheert door een custom wireless driver/programma van je netwerkkaart fabrikant, die je even moet deinstaleren ..., en vergeet niet "Use Windows to configure my wireless network settings" by Wireless network connection properties in te stellen...

[ Voor 50% gewijzigd door djexplo op 25-07-2008 00:05 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• masonverm
Thnq voor de link, heb het geprobeerd maar het heeft niet geholpen zover ik kan zien.
wat ik wel erbij kan vermelden is dat ze dit ook met haar energiemeter en haar volumemeter is.

dus mischien dat dit waarschijnlijk wat meer duidelijkheid geeft.
Pagina: 1