Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[feat] Abo private Storage not so private?

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views

Verwijderd

Topicstarter
Of wel, het is mijn idee (en daar speel ik al langer mee) om bestanden te delen in je Private Storage met mede Tweakers (die op zijn minst een account hebben) eventueel met een beperking tot filesize (en zeker binnen het domain).

Foto's zijn al mogelijk, waarom niet de rest (binnen bepaalde grenzen)?

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dan is het dus geen private storage, maar public storage. Je veranderd hiermee de functie van het onderdeel, namelijk de service dat je voor jou persoonlijk wat bestanden op kunt slaan. Een foto album op internet maak je om de foto's aan anderen te laten zien en dus is het logisch dat anderen ze kunnen zien.

De service die je gekocht hebt is geen public file server. :)

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Verwijderd

Topicstarter
AlainS schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 23:05:
...

De service die je gekocht gehuurt hebt is geen public file server. :)
Niet public, maar limited tot het tweakers publiek. Het gaat mij niet om mega files ofzo, maar gewoon een paar kb die open is voor geregistreerde gebruikers. En ja, gedonder met copyright materiaal, maar zelfs in een JPG is code te verbergen ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

En voordat je het weet worden er allerhande minder legale bestanden op deze manier via Tweakers.net uitgewisselt. Daar gaan wij onze handen niet aan branden...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.