Ik heb op allerlei manieren geprobeerd (via windows en via de ati catalyst drivers) om op een philips tv beeld te krijgen via tv-out met de Ati Radeon HD4870. Soms hoor ik een schakelgeluid komen uit de tv, net alsof je zapt zegmaar, andere keer niet, maar er komt geen beeld.
Zowel windows, als de catalyst software gedragen zich alsof de tv uit staat. In de catalyst software staat ook "disabled" bij TV. De tv staat gewoon aan op het juiste kanaal om beeld te krijgen.
Ik heb zowel S-video als tulp kabel geprobeerd. Bij beiden geen beeld.
Ik gebruik inmiddels de nieuwste catalyst 8.7 drivers.
Hiervoor met een Ati X850XT PE werkte beeld op TV wel heel makkelijk. Enkel aanschakelen in windows en klaar. Dit ook via een tv-out (S-video of tulp) kabeltje.
Heeft iemand dezelfde ervaringen met zo'n kaart? Heeft iemand een oplossing of iets gezien wat ik nog niet he geprobeerd? Alle hulp is welkom, en bijvoorbaat dank!!
Zowel windows, als de catalyst software gedragen zich alsof de tv uit staat. In de catalyst software staat ook "disabled" bij TV. De tv staat gewoon aan op het juiste kanaal om beeld te krijgen.
Ik heb zowel S-video als tulp kabel geprobeerd. Bij beiden geen beeld.
Ik gebruik inmiddels de nieuwste catalyst 8.7 drivers.
Hiervoor met een Ati X850XT PE werkte beeld op TV wel heel makkelijk. Enkel aanschakelen in windows en klaar. Dit ook via een tv-out (S-video of tulp) kabeltje.
Heeft iemand dezelfde ervaringen met zo'n kaart? Heeft iemand een oplossing of iets gezien wat ik nog niet he geprobeerd? Alle hulp is welkom, en bijvoorbaat dank!!