Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

vastlopen van pc

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat ik niet persies genoeg was voor de duidelijk heid
als mijn pc vast loopt zie ik met crysis eerst kloken en dan is het schelm blauw en dan doet hoor je wel het geluid van het spel maar dan doet het beeld niks meer die blijft op het blauwe staan.
en de chip op de videokaart is dan 83 graden .
en met madel of honor is het dat zowel het beeld als geluid stil blijfen staan en dan is de chip van de videokaart 83 graden.
ik hoop dat jullie zo genoeg weten
en de temp van de prosesor is volgens mij wel goed
als ik de pc gewoon gebruik is er niks aan de hand dan doed hij het goed

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:28
Wat heb je zelf al geprobeerd?
hardware van je computer?
Volledige temperaturen van alles..
En een beetje ABN schrijven met leestekens graag!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zoals eerder gezegd, gebruik de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Daarmee kun je gaan testen om de oorzaak van het probleem te achterhalen :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:38
Als ik jouw was zou ik snel de starters post aanpassen met wat meer informatie voordat er een slotje op komt.

Wat wij graag op tweakers zien is het systeem waarover het gaat. Uit jouw huidge starters post kan ik er niet uithalen of het een ati of nvidia kaart is, welk model enz. Dus graag je computer specificaties plaatsen met daarbij een duidelijker probleem omschrijving (sinds wanneer je het probleem heb, wat er percies gebeurd en hoe het volgens jouw ontstaat).

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Ik zal de sluitmessage van je andere topic nog eens herhalen.
dion_b schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 01:16:
[...]
Serieus:
Op GoT verwachten we dat je zelf de moeite doet om je problemen op te lossen. Daar hoort bij dat je hier eerst FAQs en troubleshooters opzoekt en er vervolgens ook wat mee doet voor je een topic post. Helaas lijk je dat niet gedaan te hebben. Daar hoort ook bij dat je een beetje de moeite doet je posts te verzorgen. Heb je moeite NL te spellen/schrijven, gebruik dan een spellchecker in je browser. Een onverzorgde topicstart als deze is zuiver teken van weinig inzet. Mede daarom gaat dit topic ook dicht.
Lees dus eerst eens de "FAQS" door, voordat je weer een andere topic die niet aan de eisen voldoet opend. Dat zal namelijk voor jou en ons ergenis voorkomen.

[ Voor 15% gewijzigd door dusty op 24-07-2008 18:02 ]

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.