• erikfw
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:00
Nu ben ik al een tijdje opzoek, alleen kan ik er geen een vinden. Een m-ATX moederboard met een socket 775, waar een dubbele videokaart in kan. Dus de SLI van nVidea.
Is er een merk die deze bordjes maakt?

En hoe kom ik op het idee dat ze dr zijn, namelijk hierdoor: link
Deze kast heb ik, en onder aan... Ja, ik weet het 3 woorden. Maar hebben ze het over een SLI. En in deze kast past alleen een m-ATX bordje. (deze kast heb ik dan ook ;) )

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-05 13:58

SECURITEH

Man of legend.

Er zijn een aantal oudere EVGA mATX moederbords waar SLI mogelijk is maar deze hebben de nForce 4 chipset.
Er is ook een mATX moederbord met SLI support door DFI aangekondigd afgelopen januari die later dit jaar op de markt zou komen.

Google heeft mij dit geleerd in 5 minuten. :)

• Abductor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-05 11:39
Die EVGA-borden hoef je niet meer op te rekenen, daar heb ik na een half jaar de hoop opgegeven.

De DFI-bordjes (LANparty JR) zijn veelbelovend. Daar heb ik onlangs een topic over gestart.
Momenteel hebben ze alleen CrossFire-bordjes aangekondigd, maar de DFI Roadmap laat voor later dit jaar ook SLI-bordjes zien.
Feel free to post.

• erikfw
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:00
@Abductor

Dat is nou juist het bordje dat ik zoek! Zou ideaal in mijn systeem passen!!! Alleen nu afwachten tot hij hier te koop is, voel dr niet zo veel voor om uit het buitenland te laten komen ;) Die topic ga ik zeker in de gaten houden!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Dit had je dus met wat zoeken gewoon zelf kunnen vinden, dicht dus

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.