Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista]Mass Storage Controller voor memory card*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb via zoeken al gezocht of dat er een topic is gemaakt hiervoor maar helaas weet heb ik niet echt iets gevonden dat me kan helpen dus mischien weten jullie iets dat mij kan helpen.

Heb onlangs mijn laptop geformatteerd vanwege een error dat steeds verscheen. Heb ondertussen al de drivers die ik op de site heb gevonden van mijn merk en type ( sony vaio VGN-FZ21M ) geinstalleerd.
Maar helaas heb ik 1 ding niet wat ik wel nodig heb.

Heb onlangs een geheugenkaartje gekochten voor mijn gsm en mijn videocamera. In het begin kon ik hem zo in de pc steken maar nu als ik het erin steek krijg ik niets meer. Ik heb gezocht naar het probleem en heb gezien dat er geen drivers zijn geinstallled voor mijn Mass Storage Controller. Het type vind ik niet want er staan overal unknow.

Dit komt er te staan bij eigenschappen:

Device Type: Other Devices
Manufracter: Unknow

Er staat dat er geen drivers geinstalled zijn en als ik reinstall duw vraagt die een cd ( die ik niet heb ) en via het internet vind die ook niets zegt hij.

Iemand raad? Of heb je meer info nodig?

Alvast bedankt!!

PS: Sorry als dit hier ergens al gevraagd is, maar ik heb niets nuttig gevonden op het forum...

Cya

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Even zoeken op de site van Sony...

http://support.vaio.sony....=Preinstalled_Drivers.htm
Daar kun je een pakket drivers downloaden wat oorspronkelijk op je laptop stond, daar zal ook wel een driver voor je cardreader bij zitten denk ik :)

edit: In dat driverpack zitten inderdaad twee dingen die je moet installeren voor de cardreader ;)

[ Voor 16% gewijzigd door ik222 op 24-07-2008 17:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Die had ik gedownload, is het dan de driver Memory Card Reader Writer Driver ?
Want die wil daar niet precies installen bij mij. Ik duw op het icoontje, hij zoekt even en dan stopt die helemaal en doet niet echt iets denk ik.

EDIT: Ok, hij doet het helemaal! Wel gek dat die de dagen ervoor niets deed!
Toch bedankt :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2008 17:13 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het is doorgaans wel de gewoonte om te vermelden voor welke Windows versie je je vraag stelt en dat in je topictitel te zetten.
Je huidige versie is wat erg beknopt zeg maar :)

Zie de Windows Clients - Policy voor wat we daarmee bedoelen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device