na vanalles te geprobeert te hebben kom ik er maar niet uit..
wat wil ik :
gewoon een simpele makkelijk te editen portal site met aan de bovenkant een logo links een navigation bar in het midden je site en eventueel rechts een plek voor banners/nog meer links.
liefst ingebouwd met memberpage/forum
wat heb ik geprobeert :
joomla : mooi programma maar geen userdatabase/forum meer een echte website.
phpnuke : blijkt niet met iis 6 te werken
dotnetnuke : ziet er mooi uit maar krijg het niet werkend (vandaag sql geinstalleerd maar ziet er ingewikkeld uit)
rainbow : stamt inmiddels uit 2006 dus lijkt mij niet de juiste oplossing op het moment.
is er nergens een snel installeerbaar portal site wat nu doet wat ik wil ik begin door alle bomen het bos niet meer te zien en ben nu eigenlijk op zoek naar iets wat gewoon _werkt_
edit : de server ondersteund op het moment.
php 5
asp.net
databases die ondersteund worden :
mysql
sql 2005
het probleem is dat ik ook dot. sites host waardoor ik vast zit aan iis en niet naar apache kan gaan.
wat wil ik :
gewoon een simpele makkelijk te editen portal site met aan de bovenkant een logo links een navigation bar in het midden je site en eventueel rechts een plek voor banners/nog meer links.
liefst ingebouwd met memberpage/forum
wat heb ik geprobeert :
joomla : mooi programma maar geen userdatabase/forum meer een echte website.
phpnuke : blijkt niet met iis 6 te werken
dotnetnuke : ziet er mooi uit maar krijg het niet werkend (vandaag sql geinstalleerd maar ziet er ingewikkeld uit)
rainbow : stamt inmiddels uit 2006 dus lijkt mij niet de juiste oplossing op het moment.
is er nergens een snel installeerbaar portal site wat nu doet wat ik wil ik begin door alle bomen het bos niet meer te zien en ben nu eigenlijk op zoek naar iets wat gewoon _werkt_
edit : de server ondersteund op het moment.
php 5
asp.net
databases die ondersteund worden :
mysql
sql 2005
het probleem is dat ik ook dot. sites host waardoor ik vast zit aan iis en niet naar apache kan gaan.
[ Voor 12% gewijzigd door AjDuLion op 24-07-2008 14:46 ]