Dit levert problemen op met de SATA drivers die niet in windows XP zitten. resultaat: BSOD tijdens het booten. ik heb geprobeerd simpelweg de SATA driver te installeren in windows, maar dit hielp niet. andere optie is na het klonen windows herstellen vanaf de installatie CD en dan tijdens de installatie de SATA drivers vanaf flop te installeren, maar helaas is bij degene waarvoor ik dit doe de CD kwijt. ik kan het nog met mijn eigen CD proberen, maar ben bang dat dat problemen gaat geven als het verschillende versies zijn. nog een tip die ik heb geprobeert was ghost icm restore anywhere, maar ghost 14, ghost solution suite en backup exec lukt me dit niet (kan ook aan mij liggen). Google biedt helaas ook geen oplossing. hier Iemand misschien nog tips?
Je kan proberen om eerst de Sata driver te installeren in Windows. Vervolgens in de device manager de IDE controller te verwijderen. Hierna Windows afsluiten en een Ghost maken (niet in Windows zelf).
Windows is gewoon wat kieskeurig wat dit betreft. Ik vrees eigenlijk dat er weinig anders op zit dan een nieuwe installatie.
Windows is gewoon wat kieskeurig wat dit betreft. Ik vrees eigenlijk dat er weinig anders op zit dan een nieuwe installatie.