Bij het lezen van deze review heb ik best wel heimwee naar de tijd dat ik Mario-games speelde op oude Nintendo's. Bestaan er eigenlijk gelijkaardige games voor PC die er gelikt uitzien op hoge resolutie? Het spreekt me best aan om zo'n een basic race- of fightgame te spelen op hoge resolutie en hoge fps.
je kan op verschillende sites gewoon mario 1,2 en 3 spelen, google effe
Ik ben bang van niet, want je hebt tegenwoordig alleaal 3D games.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de laatste edities van Sonic.
Rest je maar 1 ding.. een emulator installeren
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de laatste edities van Sonic.
Rest je maar 1 ding.. een emulator installeren
Dat bedoel ik niet, ik wil dus echt wel eens zo'n game in 3D spelen op 2560x1600.Rpol schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:26:
je kan op verschillende sites gewoon mario 1,2 en 3 spelen, google effe
Edit: Zulke games bestaan nog wel degelijk, alleen is dit een ander genre: http://www.thq.com/games/gameinfo.php?id=1290
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2008 13:32 ]
Thanks, Mario-Kart op PC zou me ook vet lijken, zoiets lijkt me de max in 3D, 16AA, 16AF, mooi, strak, vloeiend, uitgesproken kleuren,... Begrijp je waar ik heen wil?Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:28:
Supertux onder linux!!
http://supertux.lethargik.org/screenshots.html
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2008 13:43 ]
Tja, hele platform/fun-race gebeuren is nu echt zo'n beetje console-only geworden. Via emulators kan je nog wel de oudere PS1/DC spellen spellen, ziet er allemaal best ok uit 
Overige zut op de PC zijn veelal flash games, kan je ook veel plezier aan beleven
Overige zut op de PC zijn veelal flash games, kan je ook veel plezier aan beleven
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
probeer kartrider eens , dat is een echte mariokart 3d kloon om te spelen
hmm zie dat die niet meer te downloaden is, sorry
[ Voor 39% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 24-07-2008 13:47 ]
Tja, eigenlijk kan je het beste nog steeds gewoon Mario Galaxy gaan spelen, ziet er degelijk uit en is echt een platformer pur sang zoals ze er nauwelijks nog maken... Maar da's uiteraard niet voor PC.
Misschien de nieuwste Rayman is nog beetje recent als platformer voor PC, dus degene vóór al die Raving Rabbids bucht.
Misschien de nieuwste Rayman is nog beetje recent als platformer voor PC, dus degene vóór al die Raving Rabbids bucht.
[ Voor 31% gewijzigd door Grannd op 24-07-2008 14:00 ]
Hier is hij nog te downloaden. Dat gaat al de goede richting uit.Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:45:
probeer kartrider eens , dat is een echte mariokart 3d kloon om te spelen
Let wel, kartrider is een online racing game. Weet niet of je enkel met de client al kan spelen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Alleen kan je volgens mij niet meer registreren en daarom ook niet spelen.Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:02:
[...]
Hier is hij nog te downloaden. Dat gaat al de goede richting uit.
[ Voor 63% gewijzigd door Kixtart op 24-07-2008 14:05 ]
☻/
/▌
/ \
Je hebt natuurlijk ook de crash bandicoot games.
Vroeger had je bij.v ook Gex
Vroeger had je bij.v ook Gex
Ik vind dit behoorlijk gaaf: Secret Maryo Chronicles
Voor Windows is er een .exe, en voor Ubuntu is dit voldoende:
code:
1
| apt-get install smc |
Thanks, zoiets zocht ik dus.bas r schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:06:
Ik vind dit behoorlijk gaaf: Secret Maryo Chronicles
code: