Ik heb nu een tijd deze computer en hij gaat nu problemen geven.
Dit zijn mijn specs:
Asus P5B800 moederbord
in intel core 2 duo 2.14Ghz
Nvidea 7900 GT
2gb Kingston hyperx pc 6400
300gb harde schijf
simpel geluidskaartje
dvd lezer
dvd brander
600W Zalman ZM600HP
Ik had vroeger andere voeding maar die heb ik vervangen omdat hij problemen gaf(dacht ik). Ik heb nu weer het zelfde probleem.
Als ik Asus probe gebruik geeft hij aan "12v Out of threshold" en hij geeft dan indien ik aan het gamen ben aan dat hij 5v-6v krijgt en dus niet genoeg.
Ook heb ik als ik eenmaal aan het gamen ben dat mijn computer zonder iets te doen "uitschakeld". Hij blijft aanstaan alle fans draaien dan gewoon door maar heb geen beeld meer niks.
Ook is mijn temperatuur van grafischkaart al 55 graden bij het opstarten.
Weet iemand wat mijn probleem is of wat het veroorzaakt en hoe ik het kan oplossen?
Met vriendelijke groeten,
Frank
Dit zijn mijn specs:
Asus P5B800 moederbord
in intel core 2 duo 2.14Ghz
Nvidea 7900 GT
2gb Kingston hyperx pc 6400
300gb harde schijf
simpel geluidskaartje
dvd lezer
dvd brander
600W Zalman ZM600HP
Ik had vroeger andere voeding maar die heb ik vervangen omdat hij problemen gaf(dacht ik). Ik heb nu weer het zelfde probleem.
Als ik Asus probe gebruik geeft hij aan "12v Out of threshold" en hij geeft dan indien ik aan het gamen ben aan dat hij 5v-6v krijgt en dus niet genoeg.
Ook heb ik als ik eenmaal aan het gamen ben dat mijn computer zonder iets te doen "uitschakeld". Hij blijft aanstaan alle fans draaien dan gewoon door maar heb geen beeld meer niks.
Ook is mijn temperatuur van grafischkaart al 55 graden bij het opstarten.
Weet iemand wat mijn probleem is of wat het veroorzaakt en hoe ik het kan oplossen?
Met vriendelijke groeten,
Frank