Toon posts:

Het grote telco verhalen boek

Pagina: 1
Acties:
  • 397 views

Verwijderd

Topicstarter
Mischien dat het niet helemaal hier past, maar ik denk dat hier de meeste mensen zitten die dagelijks te maken hebben met telecom providers ;)

Mijn ervaring met telco's is dat er altijd wel ervaringen tussen zitten die je graag wilt delen met anderen :) Vooral telco's uit de kleine hoekjes in de wereld willen nog weleens voor vermaak zorgen.

Dump hier dus je verhalen ;)

Mijn kickoff:

We hebben voor 1 van onze klanten ergens in een uithoek van Afrika een site die ondertussen al 3 weken down is. De druk begint erg op te lopen, maar de telco wilt simpelweg niet doorwerken.

Het verhaaldje we zijn ermee bezig horen we dan ook 3 weken lang.

Op een gegeven moment hebben ze toch een field engineer op site gestuurd.
Die zei echter na 2 uur werken "ik ben zo terug" en is nooit meer teruggekomen.

Vandaag krijg ik echter een mailtje binnen:

The Telco Technician did say to *** that he was unable to get dial tone from this line, which he is trying to sort out.

I do understand your frustration, unfortunately if I could fix the fault, I would. I know that *** are even holding some of the Technician personal belongings so that he will definitely come back to the *** Office today. I have asked Michele from *** to call me as soon as the technician comes back so that we can get some real answers from him.

Unfortunately Michele did not get the technicians telephone details. I have also phoned *** Call Centre, and they are also unable to get his phone no. for me.

All I know is that his name is Elvis. I have requested from The Telco that Elvis give us a call ASAP

Prachtig toch dit ? En ondertussen krijg ik alle strond over me heen van hogeraf ;) ;) wat een baan heb ik toch

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2008 12:26 ]

• AtRi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:51
Met een beetje mazzel krijg je nu ook nog een zootje Elvis-searchers achter je aan. ;)

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:41
En ook in dit subforum is stront met een t. Twee topics tegelijk aanmaken is niet helemaal de bedoeling.

* dreamscape vermoedt dat beide topics een 'heel klein' telco-verhalenboek gaan worden.

Punctuality is the politeness of kings

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Ziet er meer uit als iets voor Systeembeheerders en hun problemen - deel 22

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Je zegt het zelf al goed: [quote]Dump hier dus je verhalen[/b].

Aan dumpen doen we niet op GoT. En al helemaal niet in 2 subforums crossposten terwijl er een prima topic al voor bestaat.

Ga maar verder (zolang het zinvol is) in het hierboven gepostte topic.

Dit topic is gesloten.