Gisterenavond zit ik lekker een beetje wrath of the lich kingen valt mijn pc ineens uit. Stekker eruit er weer in en hij start netjes weer op. 10 minuutjes spelen pats weg pc weer uit.
Stekker trucje werkte ook niet meer.
Nu is het rare van het verhaal dat mijn case fan 3 seconden draait en de lampjes op mijn mobo wel aangaan. Voor de rest gaat er dus niets meer aan. Nu dacht ik eerst aan de voeding echter zouden de lampjes dan ook niet uit moeten zijn en de case fan niet aangaan. Ik wil dus vanavond alle onderdelen eruit gaan halen en dan stuk voor stuk opstarten. Echter als iemand van jullie al een idee heeft op wat het zou kunnen zijn dan ga ik vanaf mijn werk ff langs de pc shop om ff dat onderdeel alvast te halen.
Moederbord Asus P5W DH Deluxe
Intel Pentium Core2Duo E4300
Geheugen 2x1 GB Kingston(Exacte variant weet ik niet)
Videokaart Ati x1950xtx
Hardeschijven 2x 400 GB SATI Western Digital
Voeding Dane Elec 400 WATT
Stekker trucje werkte ook niet meer.
Nu is het rare van het verhaal dat mijn case fan 3 seconden draait en de lampjes op mijn mobo wel aangaan. Voor de rest gaat er dus niets meer aan. Nu dacht ik eerst aan de voeding echter zouden de lampjes dan ook niet uit moeten zijn en de case fan niet aangaan. Ik wil dus vanavond alle onderdelen eruit gaan halen en dan stuk voor stuk opstarten. Echter als iemand van jullie al een idee heeft op wat het zou kunnen zijn dan ga ik vanaf mijn werk ff langs de pc shop om ff dat onderdeel alvast te halen.
Moederbord Asus P5W DH Deluxe
Intel Pentium Core2Duo E4300
Geheugen 2x1 GB Kingston(Exacte variant weet ik niet)
Videokaart Ati x1950xtx
Hardeschijven 2x 400 GB SATI Western Digital
Voeding Dane Elec 400 WATT