We gebruiken hier een administratie pakket delta genaamd via een Citrix metaframexp.
Op een aantal computer werkt dit pakket zonder problemen (winxp pro ie6) Op een systeem ook XP PRO en IE6 werkt het de ene keer wel, maar de andere keer krijg ik onderstaande foutmelding:
[delta.exe - application error]
the application failed to initialize properly (0xc0000006). Klick OK te terminate the application.
( De foutcode staat ook wel is 0xc000003a)
Volgens de makers van delta die de citrix server ook beheren is het een lokale foutmelding die met het netwerk te maken heeft.
Ter info:
We zitten niet in een domein en deze gebruiker heeft administrator rechten op zijn werkstation
We werken met de ica webclient
Wat heb ik al geprobeerd
Heb al een andere netwerkkaart in de pc
Op een andere poort in de switch gezet
Virusscanner verwijderd
Windows Firewall uit
Nieuwste ica webclient gedwonload
Alle windows updates gedraaid
Firefox geprobeerd ( had niet verwacht dat, dat zou helpen)
Andere account aangemaakt op de pc
Bovenstaande bood dus allemaal geen uitkomst.. Hoop dat iemand een idee heeft...
Op een aantal computer werkt dit pakket zonder problemen (winxp pro ie6) Op een systeem ook XP PRO en IE6 werkt het de ene keer wel, maar de andere keer krijg ik onderstaande foutmelding:
[delta.exe - application error]
the application failed to initialize properly (0xc0000006). Klick OK te terminate the application.
( De foutcode staat ook wel is 0xc000003a)
Volgens de makers van delta die de citrix server ook beheren is het een lokale foutmelding die met het netwerk te maken heeft.
Ter info:
We zitten niet in een domein en deze gebruiker heeft administrator rechten op zijn werkstation
We werken met de ica webclient
Wat heb ik al geprobeerd
Heb al een andere netwerkkaart in de pc
Op een andere poort in de switch gezet
Virusscanner verwijderd
Windows Firewall uit
Nieuwste ica webclient gedwonload
Alle windows updates gedraaid
Firefox geprobeerd ( had niet verwacht dat, dat zou helpen)
Andere account aangemaakt op de pc
Bovenstaande bood dus allemaal geen uitkomst.. Hoop dat iemand een idee heeft...
[ Voor 11% gewijzigd door Marmotje op 24-07-2008 12:02 ]
apt-get moo