Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook 2000] Kan niets doen met oude e-mails

Pagina: 1
Acties:
  • 414 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zit hier met het probleem dat ik oude e-mails (vóór 26-09-2007) niet kan openen, verwijderen of beantwoorden. Wanneer ik er een probeer te verwijderen krijg ik de melding "De clientbewerking is mislukt". Wanneer ik er een wil beantwoorden "De berichteninterface heeft een onbekende fout gemeld. Als het probleem blijft bestaan, start u Outlook opnieuw". Afgelopen jaar is de server gecrashed, het probleem doet zich dan ook op elk workstation voor. Het ICT-bedrijf wat hier actief is heeft er geen oplossing voor (waarschijnlijk een server-side probleem).

Wie kan me helpen?

Gr,
Sjoerd

• richardboer
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-11 13:30
Waarschijnlijk zit het probleem in je exchange server, dat je storage van vóór 26-09-2007 corrupt is, er zit dacht ik wel ergens een repair mogelijkheid maar weet zo snel niet waar.

Richard

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik dat oplossen? Heb zelf geen enkel verstand van Microsoft Exchange...

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-11 17:54

lier

MikroTik nerd

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:37:
Hoe kan ik dat oplossen? Heb zelf geen enkel verstand van Microsoft Exchange...
Wat doe je met je auto als die kapot is (ervan uit gaande dat je net zo veel van auto's als van computers weet... ;) ): die breng je weg.

Oftewel, huur gewoon expertise in.

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet wel aardig wat computers af, maar qua servers weet ik niet zo heel veel.
Zou 't graag zelf op willen lossen, dat moet ik denk ik wel kunnen...

Wie kan 't me uitleggen?

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 13:52
Is dit thuis of op de zaak?? Gebruik je überhaupt Exchange server of weet je dat niet. En als je een exchange server hebt dan zou ik er toch maar vanaf blijven. :X

Verwijderd

Topicstarter
Dit is op de zaak, waarom zou ik van de exchange server af moeten blijven dan?
Er draait Exchange 2003 van Microsoft op Server 2003. :)

• lier

lier

MikroTik nerd

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:50:
Dit is op de zaak, waarom zou ik van de exchange server af moeten blijven dan?
Er draait Exchange 2003 van Microsoft op Server 2003. :)
Impliciet zit in je vraag al het antwoord. Zo maar "pielen" met een productie omgeving wordt daarom afgeraden.

Zeker aangezien GoT geen helpdesk is en je toch echt wel zelf initiatief mag nemen (of tonen, maar dat kan ik niet zien) is de kans klein dat iemand je bij het handje gaat nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap dat ik zelf het initiatief moet nemen, maar weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen...

• lier

lier

MikroTik nerd

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:55:
Ik snap dat ik zelf het initiatief moet nemen, maar weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen...
richardboer schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:33:
Waarschijnlijk zit het probleem in je exchange server, dat je storage van vóór 26-09-2007 corrupt is, er zit dacht ik wel ergens een repair mogelijkheid maar weet zo snel niet waar.
Probeer eens in die richting dus (en zorg voor goede back-ups).

Verwijderd

Topicstarter
De server is een keer gecrashed, maar verder weet ik het fijne er ook niet vanaf.
Een collega van me zegt dat het inderdaad corrupte data is.

Het is vrij irritant voor die cliënts.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik neem aan dat [Win 2k3] Cliënt kan geen (oude) e-mails openen dezelfde server betreft :P Het lijkt me handig om daar verder te gaan om het centraal te houden :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.