Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Drift City] upload ontzettend veel

Pagina: 1
Acties:

• honda4life
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:49
Hallo iedereen,

Ik weet niet of er hier mensen bekend zijn met het gratis spel "drift city", dit upload namelijk massa's indien dit gespseeld wordt (40 Kbyte/sec, wat tevens m'n maximum upload is)
Zo slaagt m'n broer er in om op sommige dagen 700 Mb naar internet te sturen door dat spel
Ik denk dat het wel duidelijk is dat deze 2 fenomenen niet echt doenbaar zijn indien we met meerdere personen aan het surfen zijn.

Netlimiter 2 biedt geen oplossing, omdat gameguard (anti-cheat) dit als een gamehack detecteerd, waardoor het spel niet speelbaar wordt, indien ik bwmeter gebruik kan ik de totale upload wel beperken maar deze moet nog relatief hoog staan voor zonder haperingen te spelen, bij netlimiter was dit echter geen probleem

Iemand enig idee hoe ik dit KUTSPEL (sorry voor m'n woordgebruik) onder mijn controle krijg, want dit is toch niet normaal

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
honda4life schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:36:
Hallo iedereen,

Ik weet niet of er hier mensen bekend zijn met het gratis spel "drift city", dit upload namelijk massa's indien dit gespseeld wordt (40 Kbyte/sec, wat tevens m'n maximum upload is)
Zo slaagt m'n broer er in om op sommige dagen 700 Mb naar internet te sturen door dat spel
Ik denk dat het wel duidelijk is dat deze 2 fenomenen niet echt doenbaar zijn indien we met meerdere personen aan het surfen zijn.

Netlimiter 2 biedt geen oplossing, omdat gameguard (anti-cheat) dit als een gamehack detecteerd, waardoor het spel niet speelbaar wordt, indien ik bwmeter gebruik kan ik de totale upload wel beperken maar deze moet nog relatief hoog staan voor zonder haperingen te spelen, bij netlimiter was dit echter geen probleem

Iemand enig idee hoe ik dit KUTSPEL (sorry voor m'n woordgebruik) onder mijn controle krijg, want dit is toch niet normaal
40 kb/s is naar mijn oordeel nog niet eens zoveel. Er moet immers heel wat data constant uitgewisseld worden.

Wellicht kan je beter overwegen een wat duurder internetabo te nemen.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Tja, limiteren = haperen. Oplossing = beter verbinding aanschaffen. 40 KB/s is niks meer qua upload

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• B. Stuff
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 23:24
Wellicht een idee om niet op de PC de upload te limiteren maar op de router? Dus zorgen dat de PC met Drift City erop niet maar mag uploaden dan x kb/sec.

• honda4life
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:49
België, jullie kunnen allemaal eens goed lachen met onze mizerabele internetconnecties en onze datalimieten en terecht ook.
Het probleem is dat er zoveel storing op de lijn zit dat ik niet sneller kan dan 3,3/0,33 Mbit voor ADSL, laat staan dat ik naar die afrippers van de kabel ga

daar betaal ik 60€ voor 60 Gb aan 20 mbit
Nu 35€ voor 60 Gb (wat heel degelijk is voor adsl in belgië)