Ik heb de volgende code
Als ik de headers uitschakel, dan laat hij de output zien die ik in de file wil. Helemaal bovenaan staat een ob_start. Toch laat hij niets zien en sluit het venster gewoon. Doe ik wat fout?
Er draait daar PHP 4.4.0 met IE6. PHP kan _niet_ geupgrade worden (draak van een oude applicatie die niet met php 5 draait...
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| $header_content_disp = "Content-Disposition: attachment; filename='" . $filename . "';"; ob_end_clean(); header("Pragma: public"); header("Expires: 0"); header("Cache-Control: must-revalidate, post-check=0, pre-check=0"); header("Content-Type: application/force-download"); header("Content-Type: application/octet-stream"); header("Content-Type: application/download"); header($header_content_disp); header("Content-Transfer-Encoding: binary"); echo $output; exit; |
Als ik de headers uitschakel, dan laat hij de output zien die ik in de file wil. Helemaal bovenaan staat een ob_start. Toch laat hij niets zien en sluit het venster gewoon. Doe ik wat fout?
Er draait daar PHP 4.4.0 met IE6. PHP kan _niet_ geupgrade worden (draak van een oude applicatie die niet met php 5 draait...