Ik heb niet echt veel verstand van de imac op de rommel markt een power mac G4 gekocht (15 euro P) ) deze was echter zonder mem en hd. volgens de specs zit er een 800 mhz cpu in.
Er zit in middels 128 mb mem in als ie nu goed werkt wil ik er graag een grote hd in zetten en linux en mac os er op zetten.
Mijn vraag is dus is dit systeem de moeite waard om geld in te stoppen?
wil er een hd van 320gb in zetten en 1,5gb mem is de max heb ik begrepen. Appel boot in middels met een folder logo met een imac gezicht met een vraag teken. imac boot ook van suse linux cd deze wil echter niet verder dan boot scherm opties hier na lopen vast. Dit geld ook voor een dvd van een G5 install.
Welke recente mac os versie kan ik gebruiken op deze G4 ?
En welke linux versie moet ik hier voor hebben?
Er zit in middels 128 mb mem in als ie nu goed werkt wil ik er graag een grote hd in zetten en linux en mac os er op zetten.
Mijn vraag is dus is dit systeem de moeite waard om geld in te stoppen?
wil er een hd van 320gb in zetten en 1,5gb mem is de max heb ik begrepen. Appel boot in middels met een folder logo met een imac gezicht met een vraag teken. imac boot ook van suse linux cd deze wil echter niet verder dan boot scherm opties hier na lopen vast. Dit geld ook voor een dvd van een G5 install.
Welke recente mac os versie kan ik gebruiken op deze G4 ?
En welke linux versie moet ik hier voor hebben?