Toon posts:

[WHS] Lastig Probleempje..Wie Helpt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.,

Na een run van 3 weken met home server heb ik deze 1 dagje uitgehad. Hierna heeft ie 1 dag aangestaan. M.b.v Ctrl+Alt+Delete vergrendel ik de server altijd. Toen ik deze de volgende dag uit de vergrendeling wilde halen gebeurde het volgende:

Uit de vergrendeling halen lukt. Als ik hierna iets wil doen, maakt niet uit wat ( messenger openen, deze computer openen) dan hangt de pc. Hoe kan ik nu achterhalen wat hier aan de hand is?

Na een reboot en een login werkt ie wel.

Bvd

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Wat geeft de Eventlog weer?

Verwijderd

Topicstarter
Bij het onderdeel System kan ik niks geks vinden. Enkel een paar fouten van foto`s ..maar die zijn inmiddels verplaatst. Deze fout was enkel vanmorgen.....Gisteren had ik het probleem ook..Toen kon ik niks geks zien in de Eventlog

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 08:52:
[...]

Bij het onderdeel System kan ik niks geks vinden. Enkel een paar fouten van foto`s ..maar die zijn inmiddels verplaatst. Deze fout was enkel vanmorgen.....Gisteren had ik het probleem ook..Toen kon ik niks geks zien in de Eventlog
En application ?

En als hij vastloopt hoelang wacht je dan ? en is dat ook via remote ?

Verwijderd

Topicstarter
LuckyY schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 08:54:
[...]

En application ?

En als hij vastloopt hoelang wacht je dan ? en is dat ook via remote ?
Application staat niks geks tussen. Gisteren avond had ik na 4 uur nog steeds geen last ervan....Toen ik vanmorgen keek was het probleem actueel.....Dit zal zo`n 8 uur later geweest zijn....

Ik zat zelf miss aan de harde schijf te denken, maar dan zou hij helemaal niks meer mogen doen toch? Of miss een service wat gewoon is uitgeschakeld....Ik zou het niet weten.

Gr. Evildos