Hallo,
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar bij deze
Als ik bij "Vraag & aanbod" op de onderstaande linkjes klik dan volgt er een foutmelding
- Aangeboden (de titel)
- Gevraagd (de titel)
- Laatste 50 aanbodadvertenties
- Laatste 50 vraagadvertenties
Meldingen:
Aangeboden (de titel)
Ongeldige parameters in URL
De opgevraagde URL /aanbod/list_ads/aanbod kon niet verwerkt worden omdat de parameters niet met een bestaande actie overeenkomen.
Apache/2.2.8 (Debian) at tweakers.net (Alectrona)
Gevraagd (de titel)
De opgevraagde URL /aanbod/list_ads/vraag kon niet verwerkt worden omdat de parameters niet met een bestaande actie overeenkomen.
Apache/2.2.8 (Debian) at tweakers.net (Aphaea)
Laatste 50 aanbodadvertenties
De opgevraagde URL /aanbod/list_ads/aanbod kon niet verwerkt worden omdat de parameters niet met een bestaande actie overeenkomen.
Apache/2.2.8 (Debian) at tweakers.net (Adrastos)
Laatste 50 vraagadvertenties
De opgevraagde URL /aanbod/list_ads/vraag kon niet verwerkt worden omdat de parameters niet met een bestaande actie overeenkomen.
Apache/2.2.8 (Debian) at tweakers.net (Astraeus)
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar bij deze
Als ik bij "Vraag & aanbod" op de onderstaande linkjes klik dan volgt er een foutmelding
- Aangeboden (de titel)
- Gevraagd (de titel)
- Laatste 50 aanbodadvertenties
- Laatste 50 vraagadvertenties
Meldingen:
Aangeboden (de titel)
Apache/2.2.8 (Debian) at tweakers.net (Alectrona)
Gevraagd (de titel)
Apache/2.2.8 (Debian) at tweakers.net (Aphaea)
Laatste 50 aanbodadvertenties
Apache/2.2.8 (Debian) at tweakers.net (Adrastos)
Laatste 50 vraagadvertenties
Apache/2.2.8 (Debian) at tweakers.net (Astraeus)