Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

bureaublad pictogrammen vastleggen/herstellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, Ik zelf heb mijn bureaublad mooi aangepast zodat ik vlug mijn snelkoppelingen vind. Hierdoor zijn de pictogrammen over gans mijn scherm verdeeld.

Het jammere aan de zaak is als ik bvb een extra scherm of projector aansluit veranderd eerst de resolutie naar deze van de kleinste met als gevolg dat ik weer alles netjes kan terugplaatsen. Daarom dat ik dit zo weinig mogelijk doe.

Ik heb al vanalles gezocht maar kom er niet uit.

als ik een systeemherstel toe pas staan deze als natuurlijk WEL zoals ik ze gezet had.

IS hier iemand die mij kan helpen.

Ik zoek dus een manier om snel mijn oorspronkelijk bureaublad te kunnen herstellen (opslaan en achteraf kunnen oproepen, of gewoon, het geen al opgeslagen is voor het herstelpunt kunnen oproepen)

Verwijderd

Ik gebruik hier al jaren Enterra Icon Keeper voor.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de snelle reactie.

Ik ga het nu installeren.
Meestal vind ik mijn weg wel naar de oplossing voor een probleem maar deze was een moeilijke (voor mij toch)

EDIT: sorry lenny ik zit momenteel ff op smallband dus het filmpje zal voor morge zijn :)

EDIT: Zijn er nog mensen die gelijksoortige software gebruiken en hier ervaring over hebben?

In mijn zoektocht ging ik steeds op pad met de term pictogrammen. Niet bij stil gestaan dat Icon meer bruikbare hits oplevert.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2008 03:18 ]

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

UltraMon heeft een functie waarmee je de positie van je pictogrammen kan opslaan en herstellen.

Het doet uiteraard veel meer dan dat maar aangezien je spreekt van een extra scherm of projector aansluiten ben je daar misschien wel wat mee.

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
het kan geloof ik ook met powerstrip

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-11 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Iconoid gebruik ik. Super handig en zeer klein. Je krijgt bij het contextmenu van je bureaublad een extra menu'tje om je iconen op te slaan of te herstellen, samen met nog een paar extra opties. Het hoeft bovendien niet geïnstalleerd te worden, al ben je na een format wel je icoonlocaties kwijt (dat slaat hij op in het register).
Website: http://www.sillysot.com/

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
SUPER!!!

Iconoid is net wast ik zocht. Klein, handig, gratis.

Bedankt voor de hulp!!!

Verwijderd

Enterra is ook klein, handig, en gratis.

Verwijderd

Topicstarter
jep
heb ze allebei eens geinstalleerd.
Met enterra had ik al genoeg. De 2 opties save and restore voldoen.
Iconoid heeft nog enkele leuke extras zoals de icoontjes verbergen als deze niet gebruikt worden.
Beide zijn aan elkaar gewaagd en slechts een grootte van 600kB om te downloaden.

EDIT: Dat filmpje is supergrappig

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2008 14:43 ]

Pagina: 1