Toon posts:

[Win Vista 32] Beeldscherm problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds 3 dagen heb ik ineens het volgende probleem:

- Bij het opstarten hoorde ik al dat het anders ging dan anders, meerdere piepjes ipv 1, beeldscherm krijgt geen signaal en dat blijft zo.
- Wanneer ik de resetknop indruk start de computer wel normaal op en doet het beeld het ook, maar...
- Alles werkt zonder dat ik problemen merk tot ik spellen speel als BF2142 of Warcraft, het spel loopt langzamer, ik hoor haperingen in het geluid.

Wat heb ik geprobeerd:

- ventilators checken: fan op videokaart, fan in kast, fan op cpu, fan in voeding werken allemaal
- videokaart driver update werkt ook niet
- temperatuur van alles ook goed
- stofzuigen hielp ook niet
- speedtest is even snel als anders
- terugzetten naar herstelpunt van 7 dagen geleden helpt ook niet

Mijn pc:

Gigabyte P35-DS3P
Intel Core 2 6600 2.4 GHz
2Gb DDR2 SDRAM
NVIDIA GeForce 8600 GT
Samsung HD401JL (ATA) 400 GB HD

Elke keer als ik de comp helemaal uitzet werkt de 1e keer opstarten niet en moet ik resetten voor die het doet. Verder merk ik dus alleen wat als ik zware games speel.

Hoop dat ik genoeg heb verteld en anders hoor ik graag wat ik nog meer moet melden. Alvast bedankt voor de reacties, want die haperingen ingame zijn erg irritant!!!

Wat ik trouwens ook heb sinds ik deze pc heb is dat ik af en toe een blue screen of death krijg als ik game (anders nooit) maar dat heb ik misschien 10x gehad in een jaar tijd, het lijkt me niet het probleem. (toch even melden)

mvg gewoonbart

Verwijderd

Heb je iets geOC'd?

En heb je de mogelijkheid om een andere graka te proberen?

Verwijderd

Topicstarter
Zo ik heb eerst eens even goed moeten nadenken wat je bedoeld. Die afkortingen kende ik nog niet. Ik overclock nooit (niet bewust iig) en een andere kaart tot mijn beschikking is lang niet zo goed en daardoor zal ik het probleem niet kunnen herkennen ingame?

bedankt voot je reactie

Verwijderd

Maar wel in je BIOS natuurlijk.
Die andere kaart mag dan niet zo goed zijn, ze werkt wel en zou geen extra piepjes mogen veroorzaken tijdens de post.

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal waar! Ben benieuwd...

Verwijderd

Topicstarter
Andere kaart helpt, alle problemen zijn weg. Toch vreemd dat kaart het wel doet als ik reboot, alleen niet meer zo goed en ik snap gewoon niet waarom. In BIOS staat alles nu standaard. Iemand nog opties of moet ik hem weggooien?
Pagina: 1