Toon posts:

Is WebGlobe Hosting een goed bedrijf?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.webglobehosting.nl/

Er staan positieve reacties op webhosters.nl over dit bedrijf, en hun site ziet er redelijk professioneel uit, mooie pakketjes en prijzen, weet iemand iets slechts over dit bedrijf? >:) :P

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:59

admiral866

The King Personality Disorder

ja, die schuifbalk links.
is niet nodig.

edit:
ohja dit is geen site check :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 februari 2001 20:11 schreef admiral het volgende:
ja, die schuifbalk links.
is niet nodig.

edit:
ohja dit is geen site check :)
:?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
mnja, heb daar het domain www.qwq.nl maar aangezien hun uptime iets van 20% is heb ik het daar vaarwel gezwaait (mag ik nog 2 maanden gaan wachten ook)
Nu hebben ze me een brief gestuuurd dat ze nu 99,9% uptime gaan bieden, maar op dit moment kan ik amper daar ftp'en

b.t.w. webgeneral.nl is het zelfde als webglobehosting.nl

Verwijderd

Ik heb een account bij hun, en dat lag een paar dagen plat. Doordat ene webgeneral failliet was en de servers van webglobehosting daar stonden. nu werkt alles weer perfect de servers zijn nu veel sneller.
en de uptime van 20% vindt ik niet kloppen.

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ok, 21%...
blij?
komt er op neer dat het meer down was dan up

Verwijderd

Dus webglobehosting.nl is geen webgeneral|:(
en als ik jouw was zou ik dan webglobehosting mailen of bellen.:Z

Verwijderd

Maar na de verhuizing is het nog geen 1x uitgevallen, om even om op deze vraag een antwoord te geven (Is WebGlobe Hosting een goed bedrijf) :P, en dat us al 3 á 4 weken geleden. Dus zoals een goede host meot wezen.:)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het valt mij wel op dat veel bedrijven afhankelijk waren van webgeneral (het bedrijf waar wij van onderverhuurden ookal).

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 22:29 schreef pisvlek het volgende:
Maar na de verhuizing is het nog geen 1x uitgevallen, om even om op deze vraag een antwoord te geven (Is WebGlobe Hosting een goed bedrijf) :P, en dat us al 3 á 4 weken geleden. Dus zoals een goede host meot wezen.:)
Een goede host hoort NOOIT down te zijn en zeker niet een hele week lang.

Verwijderd

Precies, en daar voldoet WebGlobe Hosting nu dus aan:z

Verwijderd

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Iedereen kan een bloeper maken, je haalt echter de goede eruit door te kijken hoe ze er mee omgaan.

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 22:35 schreef Bigs het volgende:
Het valt mij wel op dat veel bedrijven afhankelijk waren van webgeneral (het bedrijf waar wij van onderverhuurden ookal).
Inderdaad dat valt mij ook op zonde hoor dat hij het zo slecht deed wat zoals ik hier zie had meneer Tom aardig wat klanten weten te strikken in zijn gevaarlijke val van faillisement! :) Maar goed... Eind goed al goed toch? >:)

Verwijderd

Ik neem aan van wel, want webglobe hosting is weer volledig bereikbaar:)

Verwijderd

Nog wel, maar voor hoelang? Als je hoort dat een host zijn servers 1 week lang niet up heeft gehad zou ik toch sterk twijfelen aan de des betreffende host, maar dat is mijn opinie.

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
(jarig!)
Ben ik het ook mee eens.. Een goede webhost is altijd up.. ALTIJD.. En mocht het vanwege welk probleem dan ook toch een keer gebeuren dat ie down is, dan mag het zeker niet lang duren.. Dus dat ie nu toevallig "al" 4 weken goed draait zegt helemaal niks over de hosting kwaliteit..

Ik zou toch snel op zoek gaan naar een andere host, er zijn er genoeg die misschien iets duurder zijn maar waar je wel waar krijgt voor je geld..

edit:
typo

Verwijderd

Op vrijdag 02 maart 2001 10:02 schreef Rats het volgende:
Nog wel, maar voor hoelang? Als je hoort dat een host zijn servers 1 week lang niet up heeft gehad zou ik toch sterk twijfelen aan de des betreffende host, maar dat is mijn opinie.
Tja sommige hosts hebben dan de foute keuze gemaakt met het kiezen van hun provider. Dat kan nou eenmaal gebeuren zo hadden wij dat ook gedaan door bij een provider te staan waar wij ook flink genaaid zijn. Ik heb nog medelijden met de klanten die daar op de gyroscoopweg 72 ruimte 6 staan. Maar die komen er zelf wel achter. >:)

Verwijderd

Op vrijdag 02 maart 2001 10:08 schreef TripleM het volgende:
Ben ik het ook mee eens.. Een goede webhost is altijd up.. ALTIJD.. En mocht het vanwege welk probleem dan ook toch een keer gebeuren dat ie down is, dan mag het zeker niet lang duren.. Dus dat ie nu toevallig "al" 4 weken goed draait zegt helemaal niks over de hosting kwaliteit..

Ik zou toch snel op zoek gaan naar een andere host, er zijn er genoeg die misschien iets duurder zijn maar waar je wel waar krijgt voor je geld..

edit:
typo
Misschien had webglobehosting alle servers bij webg staan, en was wg ineens failliet. Alles down, de servers zijn echt snel weer up gegaan. 3 dagen, en geen hele week. en na 4 dagen kon ik weer ftp'en.. Netjes een telefoontje gehad van webglobehosting, en toen is mij de hele situatie uitgelegd.. Dus nette service.:)
Is allemaal positief, maar ben geen werknemer bij webglobehosting, dat je het ff weet :z

Verwijderd

Op zaterdag 03 maart 2001 08:00 schreef pisvlek het volgende:

[..]

Misschien had webglobehosting alle servers bij webg staan, en was wg ineens failliet. Alles down, de servers zijn echt snel weer up gegaan. 3 dagen, en geen hele week. en na 4 dagen kon ik weer ftp'en.. Netjes een telefoontje gehad van webglobehosting, en toen is mij de hele situatie uitgelegd.. Dus nette service.:)
Is allemaal positief, maar ben geen werknemer bij webglobehosting, dat je het ff weet :z
Zeggen ze allemaal >:)

Verwijderd

Ze zijn best wel goed.
En nu spreek ik als klant.
Ik heb een domain bij hem (.nl).
En hij heeft hem netjes op mijn NameServer gezet.
Top is hij :)

Verwijderd

Ik denk dat WebGlobe nu wel een goeie verbinding bieden.
Ze hebben nu hun verbinding bij trueserver.nl en ik denk dat ze daar een kompleet 19" loket hebben afgehuurd.

Verwijderd

Als ik het goed heb zitten ze bij silverpoint en die zitten weer bij trueserver.

Verwijderd

hoe zijn de ervaringen met dit bedrijf nu? is het na die paar maanden nog steeds constant "up"? ik ben wel benieuwd, ze hebben wel goede prijzen enzo voor hun pakketten...

Verwijderd

Ja ze zijn nog altijd up voor zover ik weet. En kijk anders even naar Netcraft.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Slecht bedrijf om zaken mee te doen. Zijn NIET te bereiken heb al minimaal 50x gebeld maar nog steeds niemand te spreken gekregen (verdeeld over meerdere weken) op e-mail komt ook geen of ZEER late reactie. Word er werkelijk waar doodziek van.

Absoluut GEEN zaken mee doen dus. Slechte firma.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Pagina: 1