Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

vastlopen van pc

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al een probleem als ik aan het gamen ben loopt mijn pc na een half uurtje vast en dat doet hij al 1 maand mijn systeem is asus exteme stiker ,4gb kingston geheugen , 3 hdd ,nvidia 8800 gts,2 dvd branders,en een coolmaster voeding 620 watt
en als ik de temp op meet daan gaat hij er uit met een temp 83 graden en als ik de kast open doe en op zijn rug blijft hij tussen de 80 en 82 graden en ik werschilende bedrijfen de beld en de ene zecht dat het de voeding is en de andere zegt dat het de videokaart is.
wie kan mij hier bij helpen

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens met de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen en te gaan testen. Verder is mogelijk je koeling onvoldoende en airflow onvoldoende, maar dat zul je zelf moeten gaan testen.

offtopic:
Tip: misschien kun je iets meer aandacht aan de post besteden, het is moeilijk leesbaar zo. Gebruik eventueel de spellingscontrole van Firefox en gebruik interpunctie en hoofdletters :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Die temp van 83 graden is dat de videokaart of CPU ? Voor de videokaart kan het geen kwaad maar voor de CPU wel. Als het van de CPU is kijk dan eens of je koeler er goed op zit.

Een TS die wat duidelijker is met meer info kan geen kwaad. Nu is het een post van: Mijn PC doet het niet. Wat bedoel je bijvoorbeeld precies met vastlopen ? Krijg je een blauw scherm ? Hangt de hele PC ?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

werschilende bedrijfen
Arrree you allllso a wampirre??? Therrre arrre mannny in Trrranssssilllwannia...

Serieus:
Op GoT verwachten we dat je zelf de moeite doet om je problemen op te lossen. Daar hoort bij dat je hier eerst FAQs en troubleshooters opzoekt en er vervolgens ook wat mee doet voor je een topic post. Helaas lijk je dat niet gedaan te hebben. Daar hoort ook bij dat je een beetje de moeite doet je posts te verzorgen. Heb je moeite NL te spellen/schrijven, gebruik dan een spellchecker in je browser. Een onverzorgde topicstart als deze is zuiver teken van weinig inzet. Mede daarom gaat dit topic ook dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.