[iPod Touch]Alle data "corrupt"?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxDark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 16:09
He! (Hallo Eminenties)

Ik zit met een probleempje. Ik heb m'n ipod touch met firmware 2.0 meegenomen en sinds gister zijn ineens alle liedjes, podcasts, video's etc verdwenen. Als ik bijv naar de Muziekpagina ga staat er dat er geen Muziek gevonden is en dat ik muziek kan downloaden van iTunes. Ik heb echter een goeie 10gb muziek op m'n iPod staan dus dat klopt niet helemaal.

Volgens de Info pagina van de iPod heb ik 0 nummers, 0 video's in m'n iPod staan, maar is m'n capaciteit 16gb waarvan 3 gb beschikbaar. Ergens is die 13gb dus nog wel in gebruik!

Volgens iTunes heb ik zo'n 12gb aan "Andere" data (oranje datakleur in de databalk onderin).

Het probleem is dat op deze laptop niet al m'n nummers staan, en ik zit momenteel in Nigeria waar ik dus ook niet beschik over een beetje connectie om wat nieuws te downloaden.

Enig idee hoe ik m'n data terug leesbaar kan krijgen?

Ik hoor graag van de experts :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:08

RnB

Hm, ben bang dat je geen data meer terugkrijgt ervan. Tenzij je m gejailbreaked heb, dan kan je het nog via SSH (heet dat zo?) proberen, maar anders zit er niks anders op dan hem te herstellen in iTunes.
De iPod Touch heeft namelijk een gesloten directory, daar kan je niet zomaar inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Klopt, en er zijn 2 problemen. Als eerste, je hebt hem niet gejailbreaked, en een jailbreak vereist een restore, ik weet niet zeker of die "andere data" met een restore wordt meegenomen. Tweede probleem: zelfs als je dan met SSH toegang hebt, staat je iTunes library verspreid in een paar honderd mapjes met onlogische namen en de muziekbestanden heten ook anders. Je kan dus onmogelijk een bepaald nummer opzoeken. Oftewel, ik vrees dat je alles kwijt bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxDark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 16:09
Ah crap, toch bedankt heren. Dan maar met 5kb/sec even een albumpje ophalen ofzo :P