Ik heb sinds 2 maanden een nieuw moederbordje aangezien me oude overleden was. Dit nieuwe mobotje werkt perfect.
nu upgrade ik mijn systeem naar
e8500 ( moet er nog in )
gtx 280 asus ( net erin gestopt )
2x TWIN2X2048-6400C4DHX ( dus 8gb 4 bankjes van 2gb )
550 watt enermax
Ik probeer mijn pc te booten en tervergeefs crashen van hier tot tokio. videokaart eruit gehaald oude erin 8800gts 640mb ook dit mocht niks baten.
geheugen eruit gehaald en oude 2 gb erin gegooit.
en tada alles werkt perfecto.
Me videokaartje getest niks miss mee alleen nog steeds erg traag ddr geheugen ( Wegens oud geheugen).
dus ik gekeken en opnieuw mijn geheugen erin gedaan, maar dit keer 4gb , nog steeds hetzelfde windows start er gewoon niet mee op maar loopt vast.
Even op internet gegoogled en hier wordt dit probleem aangegeven. Echter wordt er geen uitleg bij gegeven wat te doen.
misschien dat hier een iemand zit die dit ook heeft gehad en opgelost aangezien ik me behoorlijk ge***** voel.
alvast bedankt
nu upgrade ik mijn systeem naar
e8500 ( moet er nog in )
gtx 280 asus ( net erin gestopt )
2x TWIN2X2048-6400C4DHX ( dus 8gb 4 bankjes van 2gb )
550 watt enermax
Ik probeer mijn pc te booten en tervergeefs crashen van hier tot tokio. videokaart eruit gehaald oude erin 8800gts 640mb ook dit mocht niks baten.
geheugen eruit gehaald en oude 2 gb erin gegooit.
en tada alles werkt perfecto.
Me videokaartje getest niks miss mee alleen nog steeds erg traag ddr geheugen ( Wegens oud geheugen).
dus ik gekeken en opnieuw mijn geheugen erin gedaan, maar dit keer 4gb , nog steeds hetzelfde windows start er gewoon niet mee op maar loopt vast.
Even op internet gegoogled en hier wordt dit probleem aangegeven. Echter wordt er geen uitleg bij gegeven wat te doen.
misschien dat hier een iemand zit die dit ook heeft gehad en opgelost aangezien ik me behoorlijk ge***** voel.
alvast bedankt