Hey medetweakers,
Ik ben hier echt achter iets heel raars gekomen. Via een support ticket bij nVidia zeiden ze me dat de beste drivers in hun boekje voor stabiliteit de 174.74 drivers waren (staat ook in hun troubleshooting guide). Nu wilde ik daar de volgende instellingen inknallen:
afgekort voor snellere leesbaarheid
AF: app controlled
AA gamma: on
AA mode: app controlled
AA setting: app controlled (en dus greyed out)
AA transparency: off
Conformant texture clamp: use hardware
Error rep: off
Extension limit: off
Force mipmaps: none
Max pre rendered frames: 0
Multi-display/mixed-gpu accel: single display performance mode (heb maar 1 monitor en 1 GPU)
TF - AA sample optimization: on
Lod bias: allow
quality: high performance
trilinair optimization: on
threaded optimization: auto
tripple: on (omdat vsync aan staat)
vsync: force on
Dit geeft bij iedere OpenGL en D3D app een keiharde crash, zowel BSOD als hangers. Gewoon puur door niet gehackte instellingen te wijzigen zoals ik ze zelf wil
??? Als ik alles naar defaults zet werkt hij perfect, maar kan iemand dit bevestigen?
XP SP3 / 8800GTX / P5K + E6750 / 4x 1GB
Ik kan het keer op keer reproduceren en heb het ook geprobeerd met 179.16, exact dezelfde crash! Iemand?
Ik ben hier echt achter iets heel raars gekomen. Via een support ticket bij nVidia zeiden ze me dat de beste drivers in hun boekje voor stabiliteit de 174.74 drivers waren (staat ook in hun troubleshooting guide). Nu wilde ik daar de volgende instellingen inknallen:
afgekort voor snellere leesbaarheid
AF: app controlled
AA gamma: on
AA mode: app controlled
AA setting: app controlled (en dus greyed out)
AA transparency: off
Conformant texture clamp: use hardware
Error rep: off
Extension limit: off
Force mipmaps: none
Max pre rendered frames: 0
Multi-display/mixed-gpu accel: single display performance mode (heb maar 1 monitor en 1 GPU)
TF - AA sample optimization: on
Lod bias: allow
quality: high performance
trilinair optimization: on
threaded optimization: auto
tripple: on (omdat vsync aan staat)
vsync: force on
Dit geeft bij iedere OpenGL en D3D app een keiharde crash, zowel BSOD als hangers. Gewoon puur door niet gehackte instellingen te wijzigen zoals ik ze zelf wil
XP SP3 / 8800GTX / P5K + E6750 / 4x 1GB
Ik kan het keer op keer reproduceren en heb het ook geprobeerd met 179.16, exact dezelfde crash! Iemand?
De meeste mensen deugen!