Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

veranderen aansluitingen voeding

Pagina: 1
Acties:

• brvlaeth
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 19:32
Ik heb een nieuwe grafische kaart (HD 4850) gekocht die aangesloten is via PCI express. Nu moet je daar achteraan een 6 pin PCIe power aansluiten. Mijn voeding heeft echter zo geen aansluiting :'( Nu vraag ik mij af hoe je een 4 pin Molex power connector (kabel waarmee je HDD en DVD aansluit, ik heb er zo 3 vrij) kunt ombouwen naar een 6 pin PCIe aansluiting?

Ik had hier al wat informatie gevonden

Of is dat niet mogelijk en moet ik toch een nieuwe voeding kopen (wat ik liever niet doen)

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-11 11:05

Krentenbol

Prutz0r

Je kunt gewoon verloopstekkertjes kopen, waarvan er waarschijnlijk nog één in de doos van je HD4850 zit ook :)

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• brvlaeth
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 19:32
TKing schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:20:
Je kunt gewoon verloopstekkertjes kopen, waarvan er waarschijnlijk nog één in de doos van je HD4850 zit ook :)
Er zat geen verloopstekkertje in de doos ;(
Welke uitgang zit er aan het andere uiteinde van zo een verloopstekkertje en hoeveel?
Ik dacht juist dat ze deze uitgang hadden gemaakt omdat een gewone molex niet genoeg vermogen kan leveren.

Verwijderd

Verloopstukjes zijn vaak 2x molex naar 6pin PCIx. Of je voeding dat trekt is natuurlijk een tweede.