Toon posts:

Nikon D60 18-55 en 55-200 VR vs. Canon EOS 450D 18-55 IS kit

Pagina: 1
Acties:
  • 1.017 views

Verwijderd

Topicstarter
Mensen ik zit met een dillema... Vandaar dat ik toch maar even een eigen topicje open.

Na wikken en wegen heb ik besloten om van de alpha 200 af te stappen. Mijn budget is wat veranderd en ik heb me nu voor een nieuwe keuze gezet.

- Nikon D60 18-55 en 55-200 VR

- Canon EOS 450D 18-55 IS kit

Er komt zowieso een lens van Tamron bij (70-300). De camera zal veelvuldig gebruikt worden voor het vliegtuig spotten. Wat zijn nu echt de grote verschillen tussen deze 2 camera's, en welke zouden jullie kiezen??

Ze liggen me allebei lekker in de hand....

Graag jullie mening !!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:48

allstarted1

WTRFTS

Eeeuh...waarom een Nikon D60 dubbellens-kit? Die 55-200 zul je waarschijnlijk toch minder gebruiken als je er een 70-300 voor het spotten bij koopt.

Voor de rest kun je beter in het [starters]Ik wil een dSLR topic kijken ;) Als je hier de startpost invult kunnen ze je beter helpen aangezien je eisen veel duidelijker zijn :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05-2025

jvaneijk

Dr.Oak

Ik wil niet zeuren ben ook geen vliegtuig spotter.. Maar is 300mm niet een beetje aan de korte kant? Heb zelf wel eens een paar keer bij Schiphol gestaan en daar sta je dan toch echt te ver van de baan om goede foto's te schieten....

iRacing Profiel

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:36

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Als modje ben ik het minder eens met je keuze om een eigen topic aan te maken. Dat is gewoonweg niet nodig en stel dan ook voor dat je je vraag binnen het " starters, Ik wil een dslr" topic houdt

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Dit topic is gesloten.