Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

bellen in het buitenland

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views

Verwijderd

Topicstarter
Bellen in het buitenland(Portugal) ging niet. Via een internetcafe contact gezocht met Simyo. Pas bij thuiskomst ( 14dagen later) antwoord gekregen.
Volgens Simyo zou het aan mijn toestel hebben gelegen. Dit is vreemd want ik heb een aantal dagen de simkaart van dochter in de telefoon gehad en toen kon ik wel in het buitenland bellen.
Simyo blijft volhouden, dat het niet aan hun ligt. Nee natuurlijk niet, het ligt aan Sinterklaas!
Zodoende toch maar weer gewoon een abonnement afgesloten.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:46
En je vraag is? Je hebt het abonnement nu toch al afgesloten. Probleem opgelost toch? :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op GoT :)

Ik heb geen idee waar je naartoe wilt met dit topic. Het lijkt er inderdaad sterk op dat het een reply in een lopend topic had moeten zijn, maar ik zie zo snel niet in welk topic.

Als het toch een los topic behoort te zijn, geef dan bij de volgende poging aub aan wat je met het topic wilt bereiken. In dit topic kan ik geen discussiepunt vinden, vandaar dat ik er een slotje op doe.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.