Ik heb een Windows 2003 server voorzien van nieuwe hardeschijven.
Oude situatie: PATA Schijf aan de PATA-controller op het moederbord.
Nieuwe situatie: 2x SATA Schijven in RAID1 (Mirror) mode aan de ICH8/9R op het moederbord.
Data is vanaf de oude PATA schijf naar de nieuwe RAID-array gecloned met Acronis True Image, 1 op 1 kopie.
Nu boot windows niet. Tijdens het laden van het W2K3 scherm dan gaat die vanzelf op nieuw opstarten. Ik vermoed dat het komt door het ontbreken van de ICH8/9R RAID Drivers.
Is er een manier om deze te installeren? Ben niet in het bezit van de W2K3 CDrom.
Als ik de ICH8/9R naar niet-RAID mode zet, dan boot die wel.
Hardware: P5W DH Deluxe, E6400, 2GB, 2x Samsung F1 640GB
Edit: Kan gesloten worden.
Opgelost door de te booten met de oude hardeschijf, daar RAID drivers geinstalleerd en opnieuw gecloned.
Oude situatie: PATA Schijf aan de PATA-controller op het moederbord.
Nieuwe situatie: 2x SATA Schijven in RAID1 (Mirror) mode aan de ICH8/9R op het moederbord.
Data is vanaf de oude PATA schijf naar de nieuwe RAID-array gecloned met Acronis True Image, 1 op 1 kopie.
Nu boot windows niet. Tijdens het laden van het W2K3 scherm dan gaat die vanzelf op nieuw opstarten. Ik vermoed dat het komt door het ontbreken van de ICH8/9R RAID Drivers.
Is er een manier om deze te installeren? Ben niet in het bezit van de W2K3 CDrom.
Als ik de ICH8/9R naar niet-RAID mode zet, dan boot die wel.
Hardware: P5W DH Deluxe, E6400, 2GB, 2x Samsung F1 640GB
Edit: Kan gesloten worden.
Opgelost door de te booten met de oude hardeschijf, daar RAID drivers geinstalleerd en opnieuw gecloned.
[ Voor 16% gewijzigd door The Conman op 23-07-2008 21:55 ]