LG AR702TS - lg AR702NS

Pagina: 1
Acties:
  • 1.316 views

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:32
Ik start deze topic omdat ik opzoek was naar een basic reciever, echter tijdens mijn speurtocht kwam ik een 'australische' model van LG tegen die nu blijkbaar Nederlandse markt gaat betreden als ik kieskeurig en 2 andere winkels mag geloven.

Dat tezijde vondt ik het design en mogelijkheden zo interesant dat ik dit met jullie wou delen en eventueel ervaringen kon delen.

Eerst wat plaatjes.

Afbeeldingslocatie: http://www.getprice.com.au/images/uploadimg/400_BimgAR702NS.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theelectricdiscounter.com.au/asps/audio/Receiver/LG/AR702TS/AR702TS2.jpg

Het heeft de standaard specs, en de enkele reviews die er zijn zijn goed te noemen.

Ikzelf vindt het een prachtige design wat niet te duur is H&K is ook mooi, echter betaal je volle pond voor dezelfde specificaties. Als je deze met een Onkyo 576 vergelijkt is het ook netjes dat deze voor goedkopere prijs wel geluidsbronnen van HDMI kan pakken.

Dit alles voor circa 300 euro, de reciever opzich.
Wat ongeveer wel kan kloppen, advies prijzen in AUST, zijn 600 AUD en voor complete set 1500 AUD, en 1€ = 1,65AUD, dus even makkelijk 300 voor de reciever en 750 euro voor de set..

[ Voor 8% gewijzigd door J_star op 23-07-2008 18:54 ]

• jingaling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-11-2024
Lijkt me ook een mooie combinatie kunnen we die niet ergens bestellen???
Ik zoek een leuke set bij mijn LG50pg6000 die op een HTPC is aangesloten.

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:32
ik had contact gezocht met LG en deze melden mij dat dit model niet de markt in de Benelux zal bereiken. Dit is dus wel jammer.

Rare is wel dat 2 winkels hem 'aanbieden'

• jingaling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-11-2024
Klopt had ik ook al gezien.
Ik geloof ergens op een duitse site gelezen te hebben dat ze die besteld hadden via amazon en t-online shop ofzo.
Vandaag belde ik plasmadiscounter in Naarden, maar die konden hem helaas niet leveren, ook die zaak in Beuningen gebeld ook niet gelukt.
Wel jammer ik wil hem graag bestellen.
Als je alleen die receiver kan kopen, denk ik toch dat ik maar voor een denon ga met hdmi.

Eerlijk gezegd zoek ik een leuke receiver met speakers die ik perfect op mijn HTPC aan kan sluiten, die LG zou perfect zijn geweest en goed op de tv passen.

Verwijderd

Ik wil deze receiver aanschaffen. Is inderdaad erg mooi.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:36

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Kom op, dit is toch geen kick van zon oud topic waard?

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.