Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[ALG] Tekst toevoegen aan begin van source files (Licence)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

(Ik werk met Windows XP)

Is er een of ander tooltje dat gebruikt kan worden om gemakkelijk een bepaalde tekst (licentie) toe te voegen aan een hoop source files? Het gaat om heel veel files dus copy/pasten is geen optie. Op zich zou het denk ik ook wel met een batch oid kunnen (of php), maar ik zou het liefst nog iets hebben dat ik die tekst achteraf nog kan aanpassen en ik wil ook niet gaat lopen klungelen met encodings.

Uiteraard heb ik hier al op zitten googelen, maar helaas zonder resultaat. (Wellicht zoek ik gewoon met de verkeerde termen).

Kan er iemand mij de goede richting uit sturen? Bestaat er zo iets of ga ik zelf een applicatie moeten maken ?

Groeten!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En wat heeft dit met PRG van doen? :)
Waar hoort mijn topic?
PRG >> CSA

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
Er bestaan 'project management' tooltjes die automatisch bv. versie nummering in source files kunnen injecteren. Ik geloof dat voor PHP bv PhpEdit zo'n functie heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Dit kwam me niet echt over als een installatie probleem, maar ik zit dan ook altijd fout bij het plaatsen van mijn topics.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:39:
Dit kwam me niet echt over als een installatie probleem, maar ik zit dan ook altijd fout bij het plaatsen van mijn topics.
Ik ben dan ook nog niet helemaal wakker :X

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
In CSA kan ik me nog wel vinden ;).

Zijn er nog suggesties ?

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
Waar heb je eigenlijk zelf op gezocht?

Zie: http://www.google.nl/sear...+header+source+file&meta=
Genoeg resultaten bij de juiste zoektermen

Verwijderd

Topicstarter
Alvast niet op 'header' (ja, dom, I know). Ik zal eens door de resultaten gaan :)
Pagina: 1