Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Online e-currency exchange opzetten?

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views

• kramer65
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 15:08
Hallo,

Ik hou altijd wel van een projectje en de afgelopen tijd heb ik steeds meer interesse gekregen in online e-currency exchange sites. Naast het feit dat ik de technologie fascinerend vind, zie ik er ook grote mogelijkheden in. Zo heb ik al lopen fantaseren over een totale marktplaats waarop je realtime koersen kan hebben en grote hoeveelheden mensen die 24/7 kunnen handelen.
Echter, dat gaat nu natuurlijk nog even veel te ver.

Eerst vraag ik mij af of iemand hier iets van weet? Ik ken site's als www.autocambist.com die automatische exchanges hebben tussen verschillende e-currencies. Hoe zou dit technisch gezien in zijn werk gaan? Je moet je server dan namelijk automatische verbinden met je accounts van de verschillende e-currency sites. Bovendien moet dit dan ook nog veilig zijn natuurlijk..

Misschien is een discussie leuk hierover. Ben benieuwd wat jullie allemaal hierover weten..

Groeten!

<edit>
Ik vind ineens dit: http://www.trainexstock.com/
Bestaat dus schijnbaar al. Maar ik ben niet minder gemotiveerd om er eens meer over uit te zoeken hoe dat nou werkt..

[ Voor 8% gewijzigd door kramer65 op 23-07-2008 16:00 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Euh, we zitten hier in PRG; dus ik zou zeggen: maak gerust een opzetje en kom dan terug als je concrete vragen hebt ;)
Waar hoort mijn topic?

Ik zie weinig nut in een discussie hierover, dan kunnen we elk wissewasje en projectje dat iemand verzint wel gaan zitten verhandelen ;) Verder mis ik behoorlijk wat je zelf al bedacht/verzonnen/geprobeerd hebt.

[ Voor 58% gewijzigd door RobIII op 23-07-2008 16:15 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.