Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[vista]Mijn Computer categorieën indeling verdwenen

Pagina: 1
Acties:

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:07
Normaliter heb je wanneer je op mijn computer klikt standaard je harde schijven en cd-roms. Deze zijn dan ook verdeeld in categorieën, zoals in onderstaand voorbeeld.

Afbeeldingslocatie: http://cache.lifehacker.com/assets/resources/2006/06/07-b-mycomputer.gif

Je ziet bijvoorbeeld 'hard disk drives' en 'devices with removable storage'. Op die lijn kan je ook klikken enzo, zodat ze vervolgens worden ingeklapt of uitgevouwen.

Echter heb ik op miraculeuze wijze het voor elkaar gekregen dat die scheidingslijn van de categorieën weg is. Ik heb dus niet meer die lijntjes 'hard disk drives' en 'devices with removable storage'.

Ik word er gek van, want ik kan de optie niet vinden om ze terug te krijgen :D Ik heb al elke optie gehad van organise en sort by, group by, stack by etc maar niks mag baten.

Heeft iemand enig idee hoe ik die lijnen terug krijg. Ben echt geen leek, maar dit is zo frustrerend :D

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 10:50

_Thanatos_

Ja, en kaal

De setting die je voor de verkenner en deze computer kan doen, hebben nog weleens de neiging om andere dingen anders/niet te laten werken. Een bepaalde setting zorgt er bijv voor dat de menubalk nooit meer verdwijnt (weet niet meer wat). Misschien heb je een setting verandert die dit gedrag veroorzaakt? Probeer te achterhalen wat je allemaal veranderd hebt, zou ik zeggen ;)

日本!🎌

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:06:

Heeft iemand enig idee hoe ik die lijnen terug krijg. Ben echt geen leek, maar dit is zo frustrerend :D
Ik heb dit ook regelmatig. Vista verandert soms spontaan de instellingen.

Oplossing: groepeer "Computer" op "Type"